بررسی های اصلی باید در بالادست شهر رفسنجان انجام شود


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886567

سردار نظری گفت: شهر بالادست رفسنجان باید مانند جیرفت و رودبار در جنوب مورد مطالعه قرار گیرد. زیرا به دلیل حجم آب این چند روز نمی توان آب را از خانه های مردم بیرون آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدعلی نظری در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با تاکید بر اینکه باید نسبت به هواشناسی حساس باشیم، گفت: از بارندگی و این میزان آب در برخی نقاط غافلگیر شدیم و مشکلات مدیریتی وجود دارد. جهادی ها به ویژه با حکومت جهادی استاندار کرمان.» حل شد.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با بیان اینکه برخی اتفاقات نشان می دهد که تاثیرات انسانی در مشکلات همه معادلات را به هم ریخته است، گفت: شهر بالادست رفسنجان باید مانند جیرفت و رودبار در جنوب مورد مطالعه قرار گیرد. زیرا به دلیل حجم آب این چند روز نمی توان آب را از خانه های مردم بیرون آورد.

وی با تاکید بر اینکه باید در رفسنجان تحقیقات اساسی انجام شود، گفت: تحقیقات در حوزه آب شرب و کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه تارولا از استان کرمان تصریح کرد: باید از این به بعد ارزیابی دقیق خسارت را آغاز کنید تا بتوانیم برای جبران خسارت جذب اعتبار کنیم و مردم را امیدوار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه استان کرمان هر ساله دچار سیل می شود، تصریح کرد: بنابراین وجود تجهیزات و امکاناتی در شهرستان های استان ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید