عملیات سپاه برای توقیف نفتکش آمریکایی مانور قدرت و توانایی فرزندان ملت ایران بود.

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782231

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات سپاه در بهترین لحظه ممکن و مانور بسیار خوب، مقتدرانه و قوی توسط نیروی دریایی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تصرف نفتکش های آمریکایی در خلیج فارس، گفت: این اقدام نشان دهنده توانایی دیگری از فرزندان این ملت و سپاه در بعد نیروی دریایی بود. “

وی افزود: این اقدام نشان داد که عملیات سپاه تنها محدود به موشکی، بسیج و نیروی زمینی نیست، بلکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت دریایی نیز برخوردار است و عملیات اخیر مانور بزرگی از سوی دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا بود. ایالات. آماده شده است.

حجت الاسلام باقری گفت: عملیات سپاه در بهترین لحظه ممکن بود و مانور بسیار خوب، مقتدرانه و قوی توسط ناوگان انجام شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بدانند تلاش های زیادی در ابعاد مختلف برای حفظ امنیت و آرامش در کشور انجام می شود که رسانه ای نمی شود، گفت: مردم باید بدانند در ابعاد مختلف تلاش می شود تا امنیت و آرامش در کشور حفظ شود. به همت فرزندان غیور میهن اسلامی، مردم بدون دغدغه و در کمال آرامش به فعالیت و تجارت روزانه خود می پردازند.

وی گفت: اقدام اخیر برای توقیف نفتکش آمریکایی با توجه به شرایط خاص کنونی رسانه ای شده است وگرنه هزاران مورد و اقدام مشابه در اقصی نقاط کشور برای حفظ اقتدار، امنیت و آرامش کشور انجام خواهد شد. کشور.”

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه علاوه بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات و تلاش های مختلفی توسط نیروی انتظامی، ارتش، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این راستا در حال انجام است، اقتصادی است. فعالیت ها.”

وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی بسیار خوب و مثبتی وجود دارد، افزود: اگر در برخی شرایط بحرانی با مشکل مواجه نمی شویم به دلیل همین فعالیت های اقتصادی است که به موقع انجام شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت های اقتصادی، درمانی، بهداشتی، درمانی و… در حال انجام است و خوشبختانه دستاوردهای زیادی در کشور وجود دارد که به دلیل حجم زیاد قابل مشاهده نیست. “

وی گفت: اقدامات اخیر سپاه در خلیج فارس جایی را فراهم کرده تا بار دیگر به ما یادآوری کنیم که از چنان قدرت، قدرت و برکاتی برخورداریم که باید خدا را شکر کرد.

حجت الاسلام باقری ضمن ارزیابی و تقدیم به دلاورمردان و فرزندان این مرز و بوم گفت: همه مسئولان کشور بدانند که ملت ایران در جایی که خدمات واقعی انجام می شود لذت می برد و از کسانی که در این عرصه تلاش می کنند قدردانی می کند.

وی با اشاره به زحمات سردار دلا، شهید حاج کاسم سلیمانی که به عنوان یک مقام عالی رتبه نظام برای ملت و اسلام خدمت می کند، گفت: دید.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه این قدردانی از سایر شهدا و خادمان کشور انجام شد، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد که ملت ایران هر جا خدمتی از کسی در نظام اسلامی ببیند قدردان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید