توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران یونان را تکان داد/ جهان همچنان زبان قدرت را می داند


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854824

خدایان جهان در کنار پسران فرماندهان جنوبی زانو می زنند.

به گفته جوانان خلیج فارس هر اقدامی عکس العملی دارد و در سال های اخیر زانو زدن خدایان جهان توسط پسران ناخدا در جنوب کشور نمایشی از قدرت ایران در جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; اخبار ابتدای خرداد امسال کشتی ایرانی بلافاصله در آبهای یونان توقیف شد بعداً، اداره بندر بیانیه ای صادر کرد: اقدامات یونان; دزدی دریایی استانداردهای بین المللی را نقض می کند و از دولت یونان می خواهد که بلافاصله به تعهدات بین المللی خود عمل کند.

یونانی‌ها که دستور تخلیه محموله‌های ایرانی را به آمریکایی‌ها داده بودند، اصلاً فکر نمی‌کردند کشتی‌هایشان دیگر در خلیج فارس امن نباشد، زیرا برای ایرانیان مقتدر دوران بزها به پایان رسیده است و هر حرکتی خلاف قانون انجام شود. پاسخی به شکستن دندان ها باشید و از ایران قدرتمند شوید.


خلیج فارس برای همیشه گورستان ستمگران جهان خواهد بود

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی و اقتدار خود در سال های اخیر نشان داده اند که خلیج فارس مأمنی برای مطیعان و مجریان قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و خلیج فارس برای همیشه خواهد بود. قبرستان جهان


3d2d044a 49f6 4d65 9a7a 25f9492b8a4f خبر خاکستری

به گفته جوانان خلیج فارس هر اقدامی عکس العملی دارد و در سال های اخیر زانو زدن خدایان جهان توسط پسران ناخدا در جنوب کشور نمایشی از قدرت ایران در جهان است.


کشتی های با پرچم ایران در بالاترین سطح امنیت بین المللی قرار دارند

به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر ایران، کشتی‌های با پرچم ایران در بالاترین سطح امنیت بین‌المللی قرار دارند.

اکنون که یونان از حاکمیت ایران شکست خورده و قهرمانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو کشتی، یکی از یک نفتکش را در نزدیکی عسلویه و دیگری در نزدیکی بندرلنگه در نزدیکی جزیره هندورابی به تصرف خود درآورده‌اند، دادگاه یونان لغو ممنوعیت را صادر کرده است. کشتی های ایرانی در کشورش.


e56846c0 44bf 4442 8c07 594279b3e16a خبر خاکستری

بی شک اقتدار در دنیای امروز حرف اول را می زند و در کشور ما با رهبری خردمندانه و آگاه و ایجاد موج همدلی در بین دولتمردان و روابط سازنده با سایر کشورها، روز به روز بر اقتدار کشور افزوده می شود.


جهان هنوز زبان قدرت را می داند

جواد بیژنی کارشناس ارشد سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به رفع توقیف کشتی های ایرانی در یونان در پی انتقام گیری قهرمانان سپاه در تسخیر دو کشتی یونانی گفت: این حادثه نشان داد که دنیا هنوز زبانش را می داند. قدرت و ما نیاز به تقویت زیرساخت های استبدادی خود داریم.

یک کارشناس ارشد سیاسی گفت: اگر نمی توانستیم در مقابل آنها برای توقف کشتی هایشان در خلیج فارس بایستیم، هرگز کشتی های ما را آزاد نمی کردند.

بیژنی با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور قوی شدن است، گفت: باید در همه مسائل اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره به سطوح بالایی از قدرت برسیم و در همه مسائل باید پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید