عملیات سپاه سیلی به آمریکای جنایتکار بود

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781779

آیت الله شیخ علی خاتمی سخنگوی ولی فقیه در استان زنجان گفت: عملیات نیروی دریایی سپاه سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار بود که توطئه دشمن را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به 14 آبان به عنوان روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی دارای بخش های مختلفی است و به عنوان مردم سالاری، محله، تجارت و زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم به آن نگاه می شود. .

وی با اشاره به اینکه اهتمام مقام معظم رهبری توجه به فرهنگ عمومی و ترویج آن است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات فرهنگ عمومی باید همه در ترویج صحیح آن کوشا باشند.

حاطب جمعه از زنجان، اجرای آئین های مختلف، نوع معماری جوامع و پوشش مردم و نحوه رفتار آنها را از مصادیق فرهنگ عمومی عنوان می کند و می افزاید: آیین ها و مراسم جوامع مختلف شامل فرهنگ عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری به دو بخش ظاهری و نامحسوس تقسیم می شود، افزود: از نظر ایشان فرهنگ عمومی به یک معنا شامل جلوه هایی مانند پوشش معماری و مشکلات آشکار.”

آیت الله خاتمی ادامه داد: فرهنگ اجتماعی در قسمت نامحسوس شامل نوع نگرش نسبت به افراد جامعه یا مشکلاتی است که با آن مواجه است.

وی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم استکبارستیزی 13 آبان زنجان گفت: این حضور چشمگیر و قابل تقدیر است.

حاطب جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت سردار طهرانی مقدم پدر موشکی ایران گفت: این شهید در عرصه موشکی خدمات ارزنده ای به جامعه اسلامی ارائه کرده و خدمات وی نقشه راهی برای سایر علما در این امر است. میدان . . “

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به عملیات سپاه در دریای عمان گفت: ورود به موقع و برخورد مناسب با کودکان این مرز و بوم نشانه هوشیاری نیروهای اسلامی است که موفق شده اند. “

آیت الله خاتمی عملیات نیروی دریایی سپاه را سیلی سنگینی به آمریکای جنایتکار توصیف کرد و افزود: دشمن در این زمینه تصور خامی داشت که با تلاش نیروهای انقلاب اسلامی این توطئه خنثی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید