عکس هایی که ثابت می کند بریژیت ماکرون پسر نبوده است!

عکس هایی که این را ثابت می کند

با این حال، عکس های دوران کودکی بریژیت نشان می دهد که او دختری بود که زیر پای مادرش نشسته بود. داستان زندگی بریژیت نشان می دهد که خانواده او یک شکلات ساز معروف در منطقه آمیان در شمال فرانسه بودند.

عکس هایی که این را ثابت می کند

او با پدر و مادر، برادران و خواهرانش در دهه 1950 عکاسی شد.

بیانیه پسر مکرون برای اولین بار در ماه سپتامبر توسط ماهنامه کوچک Faits et Documents با استفاده از نتایج یک مطالعه به اصطلاح سه ساله این مجله روی بریژیت ماکرون 68 ساله منتشر شد. گزارشگر ادعا می کند که بریژیت که ادعا می کند ترنسکشوال است، در دهه 1980 تحت عمل جراحی تغییر جنسیت قرار گرفت.

حمله به ماکرون ترس از انتشار اخبار جعلی برای تحت تاثیر قرار دادن رای دهندگان در انتخابات، به ویژه در جناح راست افراطی را افزایش داده است. احتمالاً عاملی است برای اینکه چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند – و چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند.

با این حال، تحقیقات نشان می دهد که پسری با پیراهن چهارخانه در عکس های قدیمی، که راست افراطی ادعا می کند بریژیت است، احتمالا برادر بزرگتر او ژان کلود است. او هشت سال از بریژیت بزرگتر است و یک کارخانه شکلات سازی خانوادگی را اداره می کند.

عکس هایی که این را ثابت می کند

این نشریه ادعا می کند که کارکنان کاخ الیزه نتوانسته اند عکسی از دوران کودکی بریژیت تهیه کنند. با این حال، چندین عکس از هفته نامه بریژیت در اولین مراسم عشای ربانی، و همچنین عکسی از او در حال بازی در حیاط خانه و عکسی از او با لباس سفید در روز عروسی با همسر اولش، آندره لوئیس اوزیر، یک ثروتمند وجود دارد. بانکدار او در سال 1974 با همسرش ازدواج کرد، دقیقا همان سالی که والدین امانوئل مکرون ازدواج کردند. وقتی بریژیت 26 ساله شد، صاحب دو دختر و یک پسر شد.

عکس هایی که این را ثابت می کند

دوستان و همسایه های دوران کودکی بریژیت می گویند که او را “شاهزاده کوچولو شاد” می نامیدند. یکی از دوستان خانواده می گوید: «او یک دختر کوچک فوق العاده بود که همیشه در کانون توجه قرار داشت. یکی دیگر از اهالی امین که خانواده را به خوبی می شناسد، می گوید: «او همیشه هدایای فوق العاده دریافت کرده و مانند یک شاهزاده خانم با او رفتار می شود. او یک دختر کوچک واقعی بود که عاشق لباس پوشیدن و داشتن جواهرات مادرش بود.

عکس هایی که این را ثابت می کند

روزنامه فرانسوی فیگارو حمله فرانسه به بریژیت ماکرون را گسترده ترین روزنامه بر اساس «اطلاعات نادرست» و «شایعات پوچ» توصیف کرد. لوموند، رقیب روزنامه فیگارو، خاطرنشان کرد که این ادعا کار “نظریه پردازان توطئه” است.

دیدگاهتان را بنویسید