عیدانه خیران زاهدانی با استفاده از سیره اهل بیت علیهم السلام بیش از 30 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817394

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشکده پزشکی زاهدان گفت: اهل بیت (ع) بهترین نمونه یاری و سعادت مؤمنانه در ایران اسلامی هستند، با وجود همه مشکلات و کمبودها همچنان روحیه دستگیری از نیازمندان حاکم است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر میر در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون با بیان اینکه انفاق به نیازمندان یکی از مهم ترین مسائل ایمان در داستان است، گفت: در داستان های مختلف یکی از ویژگی های مؤمنان را داریم که نیازمندان باید آن را بگیرند. مراقبت از محروم به خود پرداخت می شود.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم، تلاش کردیم تا از رنج این قشر از جامعه بکاهیم، ​​این دستور کار بود.

این جراح و دندانپزشک بسیجی افزود: در حال حاضر به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز بیش از 30 بسته آذوقه و رزق و روزی با همکاری تعدادی از خیرین در بین خانواده های نیازمند زاهدانی تهیه و توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته غذایی اعم از برنج، ماکارونی، روغن، شکلات، حبوبات را یک میلیون و 600 هزار تن دانست و گفت: اهل بیت(ع) الگویی برای یاری مؤمنانه برای الگوگیری از دین هستند. فرهنگ و ائمه (ع) برای کمک به نیازمندان در این شرایط.

فرمانده پایگاه خدمات رسانی بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: جمع آوری کمک های خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان کار اجتماعی ارزشمندی است که می تواند از آلام مجروحان بکاهد.

وی در بخشی دیگر به دیدار جمعی از اعضای هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با خانواده شهید محسن باقری از شهدای مدافع سلامت استان اشاره کرد و گفت: عیادت از بیماران، تکریم و ادای احترام به مقام معظم رهبری فرزندان شهدا رایگان با شعار سال و خدمت رسانی بی منت به نیازمندان از جمله برنامه ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید