زیارت نامه حضرت معصومه (س) دریای معرفت و اعتقادات دینی است/ کریمه اهل بیت (علیهم السلام) الگوی همه عرصه هاست.


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908566

رضا کرمی پور گفت: حجه نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دریایی از اعتقادات و معارف دینی ماست و اگر کسی در حج نامه آن حضرت کار کند می تواند کتاب مفصلی ارائه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با را آرمان; وی ضمن تسلیت درگذشت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سال 173 هجری قمری در مدینه دیده به جهان گشود و در سال 201 هجری قمری در سن 28 سالگی به شهادت رسید.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: حضرت معصومه سلام الله علیها شهید راه ملکوت است که به دعوت برادرش امام رضا علیه السلام از مدینه به زیارت امام زمان خود حرکت کرد. و خلیفه وقت در راه با کاروان آنها در ساوه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن فرموده است برای شما الگو قرار داده است، گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فرزند امام و معصوم است و ویژگی های خاص خود را دارد. وقتی امام رضا علیه السلام از مدینه به سمت مرز حرکت کردند، حضرت معصومه را به عنوان شخصی تعیین کردند که اگر مشکلی پیش آمد به او نزدیک شود.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور بیان کرد: در بین همه ائمه اطهار برای چند نفر از حوزه معصومین علیهم السلام عبادت نامه صادر شده است و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها یکی از آنهاست. آنها که برای آنها از ناحیه برادرشان امام رضا علیه السلام است زیارت نامه صادر شد.

این کارشناس مسائل دینی گفت: حجه نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دریایی از اعتقادات و معارف دینی است و اگر کسی در حج نامه آن حضرت کار کند می تواند کتاب مفصلی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در همه عرصه ها می تواند الگوی ما باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید