مصحف فاطمه (س) پشتوانه علمی و معرفتی ائمه معصومین (علیهم السلام) است / حضرت زهرا (س) الگوی همه بشریت است.


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920144

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: مصحف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جمع آوری شد و در دست ائمه معصومین علیهم السلام بود و اکنون در اختیار وجود مقدس حضرت ولی عصر است. (علیه السلام) که پشتوانه علمی و علمی ائمه اطهار علیهم السلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: مقام حضرت زهرا سلام الله علیها مقام بی نظیری در جهان است که ائمه اطهار اسلام فرموده اند ما هستیم. حجت بر تو و مادرم زهرا سلام الله علیها حجت خدا بر ماست.» و چه شخصیت بزرگی است که حجت خدا بر امامان معصوم علیهم السلام است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شخصیت بزرگی است که پس از رحلت حضرت جبرئیل امین بر آن حضرت نازل شد و مطالبی را بر ایشان نازل کرد.

وی افزود: مصحف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جمع آوری شد و در دست ائمه معصومین علیهم السلام بود و اکنون در دست اولیای الهی است. وجود حضرت ولی عصر (عج) که پشتوانه علمی و معرفتی ائمه طاهرین علیهم السلام است.

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها پشتوانه امامت و ولایت بود و صراط مستقیم را پس از رحلت پیامبر (ص) تا روز روشنگر کرد. از آخرین داوری

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سه زن در طول تاریخ اسلام در بحران های بزرگ نقش عظیم، تاثیرگذار و پیشرو داشته اند. حضرت خدیجه سلام الله علیها در آغاز بعثت و روزهای سخت و طاقت فرسایی که پیامبر اسلام و مؤمنان می گذراندند، پشتوانه عاطفی، فکری و معنوی پیامبر اکرم (ص) بود.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه علم، ایمان، تقوا، عمل صالح، زندگی خانوادگی، تربیت فرزندان برای بشریت بود، خاطرنشان کرد: در دوران سخت پس از رحلت پیامبر(ص) بود. ) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها. پشتوانه و دلیل بر وثاقت امیرالمومنین علی علیه السلام بودند و پس از شهادت امام حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها تاریخ ساز بود. بانوی اسلام و نقش تاریخی و جهانی خود را ایفا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید