غربی ها مانع اجرای قانون حمایت از خانواده شدند/ التهابات اجتماعی در کار فرهنگی را نباید نادیده گرفت


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896866

زهرا مهرانی گفت: برای حفظ بنیان خانواده باید علاوه بر کار فرهنگی، تنش اجتماعی و اقتصادی را حل کنیم تا با پدیده ای به نام فرار مغزها مواجه نشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا مهرانی مشاور و کارشناس خانواده در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مجلس قوانینی را در زمینه حمایت از خانواده مطرح کرده است که پیش از این مردم به دنبال اجرای آن بودند.

وی ادامه داد: بارقه امیدی در سیاست های دولت سیزدهم برای حمایت از خانواده وجود دارد و این موضوع را در عمل دیده ایم.

مهرانی افزود: غربی ها برای اجرای قوانین مذکور سنگ اندازی می کنند اما اقدامات قدرت مردمی برای حمایت از خانواده راضی کننده است.

این مشاور تصریح کرد: برای رهایی از این مشکلات باید اعتماد مردم را بازگرداند تا آرامش روحی و روانی در بین ملت ایجاد شود.

وی بیان کرد: زمانی که آرامش در جامعه برقرار شود کار فرهنگی تاثیرگذار است و می توان بسیاری از خرده فرهنگ های غرب را با محتوای غنی خنثی کرد.

مهرانی ادامه داد: در التهابات اجتماعی و اقتصادی افراد متعهد و انقلابی استوار می ایستند اما مهاجرت نخبگان خطرناک است.

این مشاور افزود: در کنار کار فرهنگی برای حفظ بنیان خانواده باید تنش های اجتماعی و اقتصادی نیز برطرف شود تا با پدیده ای به نام فرار مغزها مواجه نشویم.

مهرانی تصریح کرد: کار فرهنگی معمولی بدون توجه به التهابات، بیزاری ها و گریزهای جوانان باید از پتانسیل و ظرفیت جوانان استفاده کرد و با تدابیر علمی به درگیری های ذهنی آنها پاسخ داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نیازهای جوانان در خانواده و جامعه برآورده نشود و درگیری ذهنی برای آنها ایجاد نشود، پدیده فرار مغزها برای همیشه به فراموشی سپرده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید