نقش دانش آموزان در تداوم انقلاب را نباید نادیده گرفت

ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781395

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با تاکید بر نقش موثر دانش آموزان در حفظ انقلاب اسلامی به بیان ضرورت تبیین وقایع انقلاب این نسل پرداخت و برنامه های انجام شده در هفته بسیج دانش آموزی در فریدونشهر را برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر در گفتگو با صاحب نیوز ; وی از برگزاری برنامه های مختلف سیاسی و فرهنگی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله 13 آبان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول حقی با تاکید بر نقش دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و در ادامه راه امام خمینی رحمه الله علیه و شهدا گفت: تبیین آنچه بر مردم ایران آمده است را دنبال می کنند. راه اسلام و انقلاب اسلامی این امر برای نسل جوان ضروری است، به خصوص که رسانه ها و دشمنان خارجی مدام در تلاش هستند تا تاریخ را به شکلی غیرواقعی ارائه کنند.

وی با اشاره به ایثار و دلاوری های این مجموعه در دفاع مقدس و دفاع از اسلام و میهن اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان دانش آموز را امری دانست که در هیچ برهه ای از تاریخ نباید فراموش شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبان فریدونشهر در جمع دانش آموزان دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، دانش آموزان و معلمان، برگزاری مسابقات بومی محلی و… را برشمرد. از جمله برنامه های انجام شده در هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ آقایی همچنین گفت: در راس برنامه های این هفته راهپیمایی 13 آبان با حضور دانش آموزان و همچنین اقشار مختلف مردم شهرستان فریدونشهر است که از ساعت 10 صبح پنجشنبه مصادف با 13 آبان ماه آغاز می شود. گلستان شهدا. گمنامی فریدونشهر به پایان می رسد.

13 آبان به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 و همچنین شهادت 56 دانش آموز و همراهان آنان در مبارزات علیه رژیم پهلوی در سال 1357، روز دانش آموز و مبارزه نامگذاری شده است. روز مبارزه با استکبار جهانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید