فاجعه ای به نام: خروجی باورنکردنی دروازه بان های استقلال

فاجعه ای به نام: خروجی باورنکردنی دروازه بان های استقلال

یکی از دوئل های ویژه دربی 99 تقابل حسین حسینی و علیرضا بیرانوند بود. 2 دروازه بانی که پیش از حضور در جام جهانی 2022 قطر در دربی قرار می گرفتند اما به تعویق افتادن دربی به بعد از رقابت های جام جهانی باعث شد این 2 ستاره ملی پوش این دیدار را به تعویق بیاندازند و در عین حال هر دو بازیکن در سال 2022 به میدان رفتند. جام جهانی قطر و تجربه ای متفاوت و البته ارزشمند به دست آورد.

بیرانوند با وجود شروعی کابوس‌آمیز و مصدومیت شدیدش توانست برای دومین بار متوالی دروازه‌بان ایران در جام جهانی باشد و مصدومیت شدیدش باعث شد تا خیلی زود نوبت حسینی حسینی باشد تا اولین بازی خود در جام جهانی را انجام دهد، هرچند عدم آمادگی حسینی مقابل انگلیس باعث شد نتیجه کابوس آور، رکوردی در تاریخ فوتبال ایران اما دروازه بان استقلال از ولز انتقام گرفت و موفق شد کلین شیت کند. در دیدار دروازه بانان استقلال و پرسپولیس در جام جهانی، در بازی سوم مقابل آمریکا، باز هم نوبت به علیرضا بیرانوند رسید که دروازه ایران را حفظ کند اما بیرانوند آمادگی لازم را نداشت و مقابل آمریکا عملکرد ضعیفی داشت و نتوانستند. کمک به پیشرفت ایران با شبکه تمیز خود در مرحله حذف نقش بازی کنید.

دو دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران پس از یک جام جهانی پرماجرا، باید در اولین بازی خود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می رفتند و انگیزه زیادی داشتند تا با درخشش برای تیم باشگاهی خود، خاطرات تلخ جام جهانی را فراموش کنند. دربی پایتخت اما شرایط کاملاً برخلاف انتظار پیش رفت.

نتایج باورنکردنی حسینی; بلای زندگی استقلالی ها

حسین حسینی که برای اولین بار در تاریخ دربی به عنوان کاپیتان اول استقلال به میدان رفت، در دیدار شب گذشته مقابل سرخابی های پایتخت مسئولیت مهمی بر عهده داشت اما نتوانست مسئولیت خود را به درستی انجام دهد و آنها هم نمی کنند. عملکرد خوبی در تیم استقلال داشته باشیم. هواداران استقلال امیدوار بودند که حسینی نمایشی مانند دوئل ایران و ولز با آبی پوشان به نمایش بگذارد اما عملکرد او شباهتی به دیدار حسین حسینی بین تیم های ملی ایران و ولز نداشت و بیشتر خاطرات دوئل ایران و انگلیس به چشم می خورد. به وضوح در ذهن به طرفداران آبی پوشان!

پرسپولیس در بازی شب گذشته 3 شوت به سمت دروازه داشت که 2 شوت آن تبدیل به گل شد. 2 گل پرسپولیس از جناحین به ثمر رسید و خروج های عجیب و غریب حسین حسینی نقش مهمی در گل های پرسپولیس داشت تا دروازه بان استقلال شب تلخ و ناموفقی را در دربی پایتخت سپری کند.

چالش مدلینگ بیرانوند در فضای آزاد و بدون تماشاگر

علیرضا بیرانوند که با گارد محافظ ویژه در دربی پایتخت حاضر شده بود به دنبال ادامه روند کلین شیت خود در لیگ بیست و دوم بود تا با باز شدن دروازه آلومینیوم اراک و ناکامی حسین پورحمیدی در حفظ کلین شیت. او می تواند یکی از خشک ترین کلین شیت های فصل جدید لیگ برتر ایران باشد تا نهمین کلین شیت خود را به ثبت برساند اما عملکرد بیرانوند در مقایسه با همتای خود تفاوت چندانی نداشت و همچنین دروازه بان شماره یک پایتخت شب دربی ناموفقی را پشت سر گذاشت. .

شاگردان ساپینتو در دوئل شب گذشته مقابل پرسپولیس تنها 3 شوت به سمت دروازه داشتند و 2 ضربه استقلال به گل تبدیل شد. وجه مشترک گل های آبی ها در بازی دیشب عدم واکنش علیرضا بیرانوند بود تا دروازه بان پرسپولیس مسیر توپ را از روزبه چسمی و امیر ارسلان مطهری دنبال کند و با چالش آدمک مواجه شود و هیچ واکنشی برای مهار حریف نداشته باشد 2 آنها در اولین بازی خود در لیگ برتر پس از رقابت های جام جهانی به دروازه بان اول و دوم ایران در جام جهانی 2022 قطر، عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید