نام دروازه بان پرسپولیس در دربی اعلام شد

بهروز سلطانی درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: یکی از بهترین بازی های نفت آبادان را دیدم. آنها خوب کار کردند و به نتیجه رسیدند. آنها در شهر خودشان بودند و عملکرد عالی داشتند. پاس خوبی داشتند. جناح راست و چپ و عمق بسته بود. آنها حق برنده شدن داشتند. واقعا زحمت کشیدند و دستمزد گرفتند. روز خوبی برای همه بازیکنان صنعت نفت بود.

وی گفت: نشستن حامد لک در دیدار قبل روحیه او را ضعیف کرد. هر دروازه بان یک گل بد می زند و یک توپ خوب می گیرد. در همین بازی فرزین گروسیان کار بزرگی کرد و در صنعت نفت پیروز شد. برعکس حامد لاک بود. حامد روحیه لازم را ندارد. احساس می کنم باید به او کمک کنند و او را تشویق کنند.

دروازه بان سابق پرسپولیس با بیان اینکه بهتر نبود با توجه به عملکرد گوهری در بازی قبل، در این دیدار از او به جای حامد لاک بی روح برای یافتن شرایط و انگیزه بهتر استفاده شد، گفت: این را قبول دارم، اما ایستادن در داخل سخت تر است. دروازه پرسپولیس یا استقلال از روی دروازه تیم ملی. دروازه این دو تیم وحشتناک است. هر دروازه بان این دو تیم، اگر 5 توپ عالی و 2 پنالتی بگیرد، اگر گل بدی بزند، تمام کوزه ها شکسته می شود.

وی افزود: اگر واقعاً می خواستند از گوهری استفاده کنند باید در این بازی از آن استفاده می کردند. باید به او زمین می دادند اما در هر صورت تصمیم و نظر نهایی با مربی است. با این حال احتمالا در دربی از لکه ها استفاده خواهد شد. این بازی یک بازی بسیار دشوار است. مربی هیچ وقت ریسک نمی کند از دروازه بانی استفاده کند که هنوز در دربی جواب نداده است. دل خیلی می خواهد کوچ لک را رها کند و از گوهری استفاده کند که تجربه کمی دارد. لک باید برای دربی و مسابقات آینده آماده شود. هر دروازه بانی روزهای پرفراز و نشیب دارد. حامد شاید به روزهای خوبش برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص کیفیت کار این تیم مقابل صنعت نفت گفت: چند بازیکن پرسپولیس غایب بودند اما تیم همچنان خوب بازی کرد. با این حال تیم گلزن ندارد و من همیشه این را گفته ام. سر خوبی نداریم خریداران نیز بیشتر در خط دفاع بودند. یک مهاجم باید ناک اوت می شد و جذب می شد.

وی افزود: این هافبک نیز عملکرد بسیار ضعیفی داشت و عملکرد ضعیفی داشت. صلیب های زیادی توسط رامین رضایان فرستاده شد، اما کسی برای بازدید نبود. همه توپ ها توسط مدافعان صنعت نفت زده شد و موفق شدند. اگر از نظر روانی مراقب بازیکنان باشد، به قهرمانی ششم امیدوار خواهیم بود.

سلطانی در خصوص انتقاداتی که به سبک کار پرسپولیس و برنامه های این تیم می شود، گفت: نمی توان از کسی انتقاد کرد و مقصر دانست. هر تیم فراز و نشیب، فراز و نشیب دارد. هیچ یک از اعضای تیم قابل انتقاد نیستند. چند بازیکن در تیم غایب بودند و فکر می کنم این باخت بدی برای پرسپولیس بود. اگر یکی از موقعیت هایی که او در نیمه اول داشت یادداشت می شد، ورق می چرخید. تیم بد هم شکست خورد و فقط با اشتباهات فردی گل خوردیم. گل اول با اشتباه لاک و گل دوم با اشتباه مدافعان بود. هافبک و دفاع فضای خالی به حریف داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اختلاف این تیم با لیدر به 6 امتیاز رسیده و آیا این موضوع روی روند قهرمانی تاثیر دارد یا خیر، گفت: دربی برای پرسپولیس 6 امتیازی است. او باید دربی را برد. معتقدم پرسپولیس با تمام وجود در این دیدار حضور خواهد داشت و دربی را می برد. اگر در دربی پیروز نشویم باید با قهرمانی خداحافظی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید