دروازه بان استقلال در هیچ کدام از گل های انگلیس مقصر نیست؟

دروازه بان استقلال در هیچ کدام از گل های انگلیس مقصر نیست؟

شاهین بیانی، پیشکسوت فوتبال می‌گوید که تیم ملی با ترکیبی که کارلوس کی‌روش مقابل انگلیس قرار داد، بازنده بود، اما باز هم باید اتفاقات بازی اول را فراموش کنیم و به استقبال بازی آمریکا و ولز برویم.

بازی ایران و انگلیس چگونه گذشت؟

همه بازیکنان تیم ملی مقابل انگلیس که یکی از قوی ترین تیم های جام جهانی است، روحیه و انگیزه ای نداشتند. سیدحسین حسینی در هیچ کدام از گل هایی که خورد تقصیری نداشت. مقابل انگلیس تیم خوبی نداشتیم و هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی نبودند. انگار هافبک های دفاعی و میانی در بازی حضور نداشتند.

ایالت آمریکا و ولز را تماشا کردید؟

بله، در دیدار ولز و آمریکا چیز خاصی ندیدیم و تیم ملی ایران با اطمینان می تواند مقابل این دو تیم پیروز شود. فعلاً باید این شکست سنگین را فراموش کنیم، هر چند که شاید هرگز از ذهن فوتبالدوستان ایرانی خارج نشود. کی روش مقابل انگلیس ترکیبی بازی کرد که از قبل شکست می خوردیم. اگر هر یک از مربیان ایرانی این باخت را ببرند، چگونه با او برخورد خواهند کرد؟

انتقادات زیادی به ترکیب ایران در این دیدار شد؟

بدترین شکست تاریخ مسابقات جهانی را متحمل شدیم. به نظر من ترکیب اولیه اشتباه بود و خود کی روش باید مسئول این اتفاق باشد. می‌توانستیم با ترکیب بهتری بازی قابل قبول‌تری ارائه دهیم، اما متاسفانه تغییراتی که انجام شد خیلی دیر انجام شد و تیم ملی نتوانست مقابل انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد. نمی دانم نظر کی روش درباره این دیدار چه بود. فکر می کنم او اشتباهات زیادی کرد و تیم ملی ما تاوان آن اشتباه را پرداخت.

عملکرد تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟

وقتی یک تیم 6 گل دریافت می کند، واضح است که اشتباهات زیادی وجود داشته است. البته طارمی دو بار دروازه حریف را باز کرد اما نتوانست مانع شکست شود. در این دیدار فکر می کنم حسین حسینی دروازه بان تیم ملی بی عیب بود و خط دفاعی ما روز پر اشتباهی داشت.

کیفیت مسابقات جام جهانی را چگونه می بینید؟

خود فیفا در تمامی فعالیت ها و برگزاری مسابقات فوتبال حضور دارد و تمامی امور را مدیریت می کند. از ارائه افتتاحیه و اجرای مسابقات، همه چیز در مورد این جام جهانی عالی بوده است. مسابقات نیز در سطح بالایی است و تیم ها عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید