فارست گامپی دوباره متحد شد / اقتباس سینمایی از رمان گرافیکی


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809628

تام هنکس و رابرت زمکیس در حال همکاری برای ساخت فیلمی بر اساس یک رمان گرافیکی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، نزدیک به 30 سال پس از اینکه تام هنکس، رابرت زامکیس و اریک راث در فیلم برنده اسکار فارست گامپ همبازی شدند، این سه در حال حاضر دوباره روی یک فیلم جدید با هم کار می کنند.

آنها باید اقتباسی از رمان گرافیکی «اینجا» با بازی هنکس بسازند که زمکیس روی صندلی کارگردانی نشسته و راث فیلمنامه را می نویسد.

این رمان گرافیکی در سال 2014 توسط نویسنده و تصویرگر ریچارد مک گوایر ساخته شد و داستان آن در یک اتاق می گذرد. داستان درباره همه چیزهایی است که صدها هزار سال در این فضا اتفاق افتاده است.

این اولین همکاری بین این سه چهره از سال 1994 است. فارست گامپ سپس برنده شش جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای هنکس، بهترین کارگردانی برای زامکیس و بهترین فیلمنامه اقتباسی برای راث و همچنین بهترین فیلم سال شد.

در طول سال ها، هنکس به طور جداگانه با زامکیس و راث همکاری کرده است. هنکس و زامکیس در فیلم 2000 The Outback، 2004 Arctic Express و اقتباس زنده جدید پینوکیو بازی کردند. راث که امسال بار دیگر برای «الماس» نامزد اسکار شد، فیلمنامه «بسیار طولانی و خیلی نزدیک» با بازی هنکس را در سال 2011 نوشت.

«اینجا» توسط Plateton و ImageMuse تولید شده است. این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که کمدی هنکس “مردی به نام اتو” توسط سونی پیکچرز به قیمت بیش از 60 میلیون دلار خریداری شد و به بزرگترین قرارداد ثبت شده در تاریخ بازار فیلم اروپا تبدیل شد که تقریباً در سال جاری برگزار شد. ثبت شده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید