فاز جدید پروژه کالابرگ آغاز شده است

فاز جدید پروژه کالابرگ آغاز شده است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شب گذشته مبلغ 20 درصد یارانه وام به ازای هر خانوار به حساب سرپرستان دهک اول تا سوم؛ یعنی حدود 25 میلیون نفر متهم هستند.

; فاز جدید طرح ملی الکترونیک کالابرگ از ۲۲ خرداد آغاز شد و ابتدا خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از سه دهه اول در اولویت اجرا قرار گرفتند.

سپس مقرر شد به اطلاع سایر خانوارهای دهک اول تا سوم برسد که روز گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغیه افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه ای برای تمامی خانوارهای سه دهک اول درآمدی و شارژی را صادر کرد. یارانه 80 هزار تومانی به حساب اعضای خانوار خبر داد و اعلام کرد: طرح ملی تجارت الکترونیک با افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه برای پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و اجرای برنامه دولت برای کمک به تامین مواد غذایی. سبد خانوار از امروز برای تمامی خانوارهای دهک اول، دوم و سوم اعمال می شود.

یارانه 9 دهم درآمد واریز شده است

یارانه کلیه اعضای شرکت از دهک نهم درآمدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و مبلغ 80 هزار تومان فقط به حساب سرپرستان سه دهک اول واریز شد. امکان برداشت 80 هزار تومان به صورت نقدی وجود ندارد و این مبلغ فقط به شرط خرید کالا از حساب سرپرستان خانوار کسر می شود.

در این مرحله مبلغ 80 هزار تومان به یارانه خانوارهای دهک اول تا سوم اضافه می شود و اگر 320 هزار تومان از اعتبار را برای یارانه 400 هزار تومانی هزینه کنند، می توانند از کارمزد 80 استفاده کنند. هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید