فدای غرور و عزت نکنیم/ پیام شهدای 15 خرداد پیروی از روستا بود.


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843698

رئیس بنیاد تاریخ و دانشنامه انقلاب اسلامی:

حجت الاسلام روحانی گفت: اگر چه در شرایط کنونی مردم با رنج و درد زندگی می کنند و کمرشان از گرانی ها خمیده شده است، اما اینها مسائل مربوط به انسانیت ما نیست، نباید انسانیت، غرور و عزت را قربانی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; حجت الاسلام سید حمید روحانی امشب در سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در گرگان گفت: پیام شهدای 15 خرداد پیروی از ولایت است، نباید از ولایت غافل شویم وکیل باشیم.

رئیس بنیاد مطالعات تاریخ و دایره المعارف انقلاب اسلامی ادامه داد: دومین پیام شهدای 15 خرداد، پایداری، مقاومت و ایستادگی است.

روحانی تاکید کرد: کسب مقام و قدرت نباید ما را به گونه ای سرگرم کند که فراموش کنیم وظایف ما چیست و در مسیر انقلاب چه باید بکنیم.

وی افزود: کسانی که به درستی می توانند در راه اسلام و شهدا بایستند که راه امام حسین (ع) و راه حسین را به درستی می شناسند، راه شهادت است و دشمن از آن می ترسد و وقتی آن را می بیند. چند دهه بعد 6 ژوئن او هنوز ایستاده است، او وحشتناک است.

این مقام مسئول افزود: باید از نظام حمایت کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حفظ نظام یک واجب است و مانند دعای مسلمانان نباید از آن دست بردارند.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با مشکلات زیادی از جمله تورم و مشکلات اقتصادی مواجه است اما همچنان ملت ما قهرمانانه در راه خدا ایستاده است.

وی گفت: بنده (ره) گفته ام که ما نیرویی داریم که از بمب قویتر است و آن نیروی ملت است و در عمل دیدیم که این نیرو چگونه توانست یک دستگاه مقاومت 2500 ساله را از بین ببرد.

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: دشمن از دستگاه تبلیغاتی خود برای فریب ملت استفاده کرده است، لذا نظام ما را زیر سوال می برد تا مردم به نظام پشت کنند و به اهداف خود برسند و لذا هوشیار باشند و وظیفه است که باشند. از همه ما آگاه است

روحانی تاکید کرد: باید مراقب باشیم ملت ما فریب نخورد و با هوشیاری در صحنه حاضر نشود و راه شهدا و ائمه را ادامه دهد، هرچند در شرایط کنونی مردم با رنج و درد و مشکلات و کمر خمیده زندگی می کنند. اینها مسائل مربوط به انسانیت ما نیست، ما نباید انسانیت، غرور و عزت را قربانی کنیم، پس باید از مسئولان بخواهیم برای حل مشکلات موجود تلاش کنند، اما از طرفی به فکر مسئولیت های انسانی خود باشیم و اراده پولادین و آهنین داشته باشیم. در این راستا.

وی بابیان اینکه بلد نیستم نظام را درمان کنیم، افزود: برای حل مشکلات باید مطالبه گر باشیم و در میانه میدان باشیم، چرا باید بگوییم انقلاب اسلامی برای ما چه کرده است؟ فقط شکم ماست؟

این مقام مسئول افزود: هشت سال پیش دیدیم که روحانی چه بلایی سر کشور آورده است، آن زمان هم گفتیم اما عده ای از روی لجاجت به روحانی رای دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید