قیام ششم خرداد؛ آغاز صیانت از عزت ملت ایران / راه امام راحل و شهدا در پیروی از ولایت ادامه دارد.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843709

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد رهبری؛

آیت الله از مدت ها پیش فرمودند: در 15 خرداد 42 که بحث کاپیتولاسیون مطرح شد، امام خمینی (ره) برای حفظ عزت ملت و جلوگیری از خدشه دار شدن عزت ملت ایران اعتراض کردند و در 15 خرداد نیز چنین شد. یک قیام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عسگر مدتی پیش در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز در میاندوآب اظهار داشت: ادامه راه امام و شهدا در پیروی از ولی فقیه خلاصه می شود و پیرو عملا رهبری یعنی ادامه راه انقلاب و انقلاب. زور.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام راحل (ره) افزود: انسانی و اسلامی وارد شوید.

وی مبارزه با استکبار را یکی از اصول مهم زندگی امام خمینی (ره) دانست و گفت: در 15 خرداد 42 که بحث کاپیتولاسیون مطرح شد، امام خمینی (ره) از عزت ملت دفاع کردند. و از آسیب آن جلوگیری کرد عزت مردم ایران پس از قیام 15 خرداد اعتراض کرد و شکل گرفت.

وی مدت ها پیش خواستار تغییر به عنوان یکی از ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) بود که امسال مورد اشاره مقام معظم رهبری قرار گرفت و افزود: ابعاد مختلف را توسعه دهید و در جایگاه بهتری قرار بگیرید.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) تکلیف محور هستند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی کل نگر هستند و به همه ابعاد انسانی و تربیتی توجه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید