فدراسیون فوتبال و فیفا نقره ای استقلال را داغ می کنند؟

فدراسیون فوتبال و فیفا نقره ای استقلال را داغ می کنند؟

سینا سعیدی فر و حسین زواره ای دو بازیکنی هستند که از سوی سرمربی تیم امید به اردوی این تیم دعوت شدند تا به ترکیه بروند اما بر اساس اخبار رسیده از اردوی آبی پوشان، جواد نکونام مخالف است. حضور این دو بازیکن در اردوی تیم امید و به همراه این تیم به ترکیه نمی روند.

گفته می شود در صورت عدم حضور این دو بازیکن در اردوی تیم امید، سرپرست این تیم قصد دارد از حسین زواره ای و سینا سعیدی فر و همچنین باشگاه استقلال شکایت کند و به کمیته انضباطی ارائه کند.

محرومیت دو بازیکن و جریمه باشگاه استقلال از اتفاقات احتمالی این پرونده است اما جالب است بدانید که این برخورد کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال با باشگاه ها غیرقانونی است. طبق قوانین فیفا، باشگاه ها تنها موظفند بازیکنان خود را برای روزهای فیفا در اختیار تیم های ملی قرار دهند.

همیشه بین تیم امید و باشگاه ها درگیری وجود داشت، زیرا تیم امید هرگز آمادگی برنامه ریزی برنامه های آماده سازی خود را در روزهای فیفا نداشت. تیم امید فیفا روزهای گذشته را از دست داد و حالا در شرایطی قصد دارد به ترکیه سفر کند که همه تیم ها از جمله استقلال دوران آماده سازی را پشت سر می گذارند.

جواد نکونام به دلیل تعطیلی تمرینات تیمش به دلیل عدم جذب بازیکن به دو بازیکن خود اجازه حضور در اردوی امید نداده است و در صورت خروج سینا ساعدی فر و حسین زواری از اردوی استقلال، احتمالا تمرین استقلال خالی خواهد بود. بازیکن خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید