فرصت ثبت نام مجدد در کنکور کارشناسی ارشد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806383

امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 در کلیه دانشگاه ها و دانشکده های دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برای نوبت سوم فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور در زمان مقرر (از 16 لغایت 27 آذرماه و همچنین و ثبت نام مرحله 2 از سوم تا ششم باخمن) ثبت نام نکرده اند، می توانند مجددا در این آزمون ثبت نام کنند.

بر این اساس ثبت نام با تاخیر این دسته از متقاضیان از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه آغاز و روز شنبه 30 بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org پایان می یابد.

لذا داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه 23 خطر اصلاح این دستورالعمل که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است، در آزمون فوق ثبت نام کنند.

طبق برنامه زمان بندی شده آزمون کارشناسی ارشد 1401 به صورت متناوب در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 8 و 9 و 30 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید