فرصت جهاد و خدمت به مردم را از دست ندهید


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813587

تسکین درد بیماران هدف از خدمات درمانی بانوی جهادگر

شیرین زاده با تاکید بر اینکه فرصت جهاد و خدمت به مردم را از دست ندهید، گفت: بسیار خرسند و مفتخرم که در عرصه جهاد فعال هستم و به برادران و خواهرانم خدمت می کنم و از این طریق آلام بیماران را تسکین می دهم. یا نیازمند. se.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مبارکه شیرین زاده از فعالان جهادی بشرویه در گفتگو با خبرنگار حاورستان گفت: از اواخر سال 1377 و شیوع بیماری عروق کرونر قلب، عمده فعالیت های جهادی خود را در گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) بشرویه آغاز کرده است.

وی گفت: تولید ماسک، خدمات درمانی برای بیماران کرونیان، تهیه و توزیع غذای گرم بیماران و خانواده های آنان از عمده فعالیت های گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) بشروی است.

این بانوی جهادگر افزود: عمده فعالیت های ایشان در گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینه درمان و حمایت از بیماران صعب العلاج است.

شیرین زاده گفت: قبل از شیوع بیماری عروق کرونر قلب، بیماران سرطانی و صعب العلاج با اقداماتی از جمله نظارت بر درمان و تامین هزینه درمان آنها با کمک خیرین با کمک گروه جهادی فاطمه زهرا(س) کمک می کردند.

این فعال جهادگر بیان کرد: تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند، ارائه بسته های معیشتی برای خانواده های مبتلا به بیماری عروق کرونر، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان، ایجاد شغل برای بانوان جویای کار در زمینه قالیبافی، تهیه خیار شور و پخت نان از جمله جهادگران ماست. فعالیت در شهرستان بشرویه.

شیرین زاده تهیه و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی را از فعالیت های شاخص جهادی خود در سال های اخیر می داند و می گوید: در سال 1378 به عنوان جهادگر ارشد در استان خراسان جنوبی معرفی شدم.

وی گفت: تعداد جهادگرانی که با ما همکاری می کنند در هر دوره از فعالیت های جهادی متفاوت است و گاهی این افراد به هزار نفر می رسد و ما در کنار فعالیت های جهادی به مردم خدمت می کنیم.

این فعال جهادی حمایت خانواده خود را اعلام کرد و گفت: اقدامات جهادی تاثیر معنوی زیادی بر من داشته و حتی خانواده و خانواده ام همواره مرا در این مسیر و به من تشویق کرده اند.

وی گفت: بیشتر هزینه های فعالیت های جهادی آنها از محل بسیج سازندگی و گاهی حضوری است.

شیرین زاده گفت: به دنبال یک سری مشکلات و مشکلات زندگی شخصی که مرا به این سمت سوق داده است، امروز بسیار خوشحالم که در راه جهاد و خدمت به همدیگر فعال هستم و می توانم دردی را کم کنم. کسی. “من هستم.

وی ضمن تشویق بانوان در عرصه جهاد و خدمت گفت: زن جهادگر علاوه بر رسیدگی به همسر و فرزندان خود باید مهربان، دلسوز مردم، ولی فقیه و پیرو پاک ولی فقیه در اقدامات جهادی خود باشد. .

این بانوی جهادگر گفت: به همه بانوان کشورم توصیه می کنم که اگر فرصت دارند در عرصه جهاد و خدمت گام بردارند چرا که باعث آرامش خاطرشان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید