فرمول مسابقات جهانی والیبال تغییر کرد/ 52 نبرد برای تعیین قهرمان سال 2022


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814058

فدراسیون جهانی والیبال نیز پس از لغو میزبانی جام جهانی 2022، فرمول میزبانی را تغییر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال پس از لغو میزبانی روسیه در جام جهانی مردان در سال 2022، علاوه بر پیشنهاد میزبانی برای دریافت پیشنهاد از کشورهای مختلف، فرمول مرحله دوم این مسابقات را تغییر داد.

بر این اساس مرحله گروهی مانند برنامه قبلی در 6 گروه چهار تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می کنند و راهی پیدا می کنند. .

پیش از این قرار بود دومین دوره مسابقات جام جهانی مردان در چهار گروه با حضور 16 تیم صعود کننده برگزار شود.

لذا پس از تصویب هیئت مدیره FIVB فرمول جام جهانی مردان 2022 تغییر کرده است و پس از مرحله گروهی مقدماتی، تیم ها در مرحله حذفی این رقابت ها شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با مجموع 52 برنده به مصاف هم می روند. قهرمان این مسابقات در سال 2022 در جریان مسابقات مشخص می شود.

پیش از این قرار بود مسابقات جهانی والیبال مردان در سال 2022 با حضور 24 تیم از 4 تا 20 شهریور 1401 میزبان روسیه بود که به دلیل رویدادهای بین المللی اخیر این میزبانی لغو شد.

فدراسیون جهانی والیبال برای تعیین میزبان جدید، از تمامی فدراسیون‌های ملی و کشورهای داوطلب واجد شرایط برای پرداخت پیشنهاد مالی مناسب و سخت‌افزار مناسب و استاندارد جام جهانی مردان دعوت کرد تا پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه ۲۳ اسفند ارائه کنند.

از سوی دیگر با توجه به تغییر فرمول مسابقات، می توان برای مرحله گروهی میزبان های متعدد، برای مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی حداکثر دو میزبان و برای مرحله نیمه نهایی و نهایی یک میزبان در نظر گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید