فرهاد مجیدی به دنبال ستاره پرسپولیس است

فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی با استقلال در لیگ برتر و کسب رکورد ویژه یک فصل بدون شکست، راهی تیم فوتبال امارات شد تا همانند روزهای بازی خود در این کشور به تمرینات خود ادامه دهد. فرهاد که فصل گذشته هدایت الاتحاد کلبا را بر عهده داشت، تیمش را در میانه جدول قرار داد و حالا در حال بستن تیمش برای فصل آینده است. از زمانی که مجیدی به تیم اماراتی پیوست، شایعات مختلفی مبنی بر حضور ستاره های ایرانی در تیم مجیدی به گوش می رسید اما در فصل قبل مجیدی ایرانی در ترکیب خود نداشت.

با شروع فصل نقل و انتقالات شایعات مختلفی مبنی بر حضور ستارگان ایرانی مانند مهدی قیدی و یکی دو نفر دیگر در الاتحاد کلبا شنیده می شود و باید دید مجیدی در نهایت یک بازیکن ایرانی را به میدان می برد یا خیر. تیم او همانطور که مطلع شدیم محمدحسین کنعانی زادگان ستاره خط دفاعی تیم ملی که به تازگی پس از دو فصل حضور در الاهلی قطر از این تیم جدا شده، مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته و مدافع سابق پرسپولیس می تواند شاگرد سابق این تیم شود. سرمربی استقلال. کنعانی زادگان گل های زیادی برای تیمش به ثمر رساند و با وجود اینکه به عنوان آخرین مدافع تیم الاهلی دیده می شد، بهترین گلزن فصل گذشته الاهلی بود.

اما پس از پایان قراردادش با این باشگاه قطری از این تیم جدا شد. محمدحسین با اینکه پیشنهاد تمدید قراردادش از الاهلی را داشت، ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود. کنعانی زادگان که مهره ثابت تیم ملی محسوب می شود، همچنان برای فصل آینده بلاتکلیف است و منتظر پاسخ مثبت به یکی از پیشنهاداتش بعد از مسابقات تیم ملی است.

مجیدی که بازیکنان ایرانی را به خوبی می شناسد، نظر مثبتی برای آوردن کنعانی ها دارد و مدیران الاتحاد در روزهای آینده و پس از روز فیفا پیشنهاد رسمی خود را برای این مدافع ایرانی ارائه خواهند کرد. چند روز پیش باشگاه پرسپولیس با کنعانی زادگان تماس گرفت تا شرایط بازگشت او را جویا شود. مدافع تیم ملی با استقبال از پیشنهاد پرسپولیس به آنها اعلام کرد در صورت عدم توافق با تیم قطری و اماراتی مذاکرات جدی با پرسپولیس را آغاز خواهد کرد.

اولویت کنعانی ادامه حضور در تیم های خلیج فارس است. دلیل این تصمیم مشخص است و تیم های عربی خیلی بیشتر از تیمی مثل پرسپولیس پول می دهند. اما اگر توافق لازم برای حضور این بازیکن در فوتبال قطر یا امارات صورت نگیرد، احتمال پرسپولیسی شدن کنعانی ها زیاد خواهد بود. لازم به ذکر است پس از بازی های تیم ملی در تورنمنت CAFAF و بازگشت این بازیکن به ایران، انتصاب کنعانی برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید