فروش محصولات پتروشیمی شازند در سال جاری به 16 هزار میلیارد تن رسید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; ابراهیم ولدهانی مدیرعامل پتروشیمی شازند امروز در نشست خبری گفت: پتروشیمی شازند یکی از بزرگترین مجتمع های پتروشیمی کشور است که 23 واحد تولیدی را با فناوری های خاص راه اندازی کرده و این 23 واحد پلیمری و شیمیایی را در مقابل خام بودن مدیریت می کند. تحریم. خرید یک قطعه امکان پذیر نیست، بسیار سخت است و خوشبختانه در سال 1400 با همکاری و تلاش همه عوامل کارنامه درخشانی دارد.

ولدهانی گفت: برنامه پتروشیمی شازند در هزار و 400 هزار و 800 تن محصول تولید کرد و این امر با وجود مشکلاتی در برخی واحدها انجام شد و حتی در برخی واحدها شاهد اضافه تولید بوده ایم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات پتروشیمی شازند تامین این مجتمع است که بیش از 3 هزار تن خوراک از سراسر کشور به مجتمع منتقل می شود و این تابعی از قیمت جهانی نفت است و در حال حاضر قیمت نفت بیشتر است. از 90 دلار عید بالای 120 دلار است.

مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: تعمیر، نگهداری و تامین قطعات این مجتمع که یک فناوری کاملا آمریکایی است بسیار سخت است. من داشتم.

ولدهانی یادآور شد: نگاه به داخل مهمترین هدف پتروشیمی شازند است و بخش تولید داخلی بسیار فعال بوده و این مجموعه هم اکنون به بیش از 43 کشور صادرات دارد و البته واسطه است و قطعا برنامه های عملیاتی برای پساتحریم خواهیم داشت. “

وی یادآور شد: در سال 1400 حجم فروش به 16 هزار میلیارد تن رسید که در طول عمر مجموعه بی سابقه است که 50 درصد از این میزان فروش در داخل کشور انجام می شود و همه این محصولات به صورت هفتگی از طریق بورس عرضه می شود. اساس و بیش از 5000 واحد در زنجیره خرید این محصولات را دارند و این افتخار بزرگی است.

مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: محصولات پتروشیمی دو نوبت درج شده و در صورت نبود مشتری اجازه صادرات داده می شود. ما اکنون کل بازار اوراسیا و صادرات به روسیه، سوریه و حتی کشورهای اروپایی را داریم. حوزه بازاریابی و فروش محصولات از این مجموعه رضایت خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1400 هدف فروش مجتمع پتروشیمی شازند 300 میلیون دلار بود که تا دی ماه بیش از 270 میلیون دلار آن محقق شده بود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: پتروشیمی شازند همواره در اجرای مسئولیت های اجتماعی پیشگام بوده و در سال جاری 670 نفر را جذب کرده است که از این تعداد 400 نفر به صورت قراردادی و 200 نفر به صورت روزانه است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع پتروشیمی شازند در گذشته 6 میلیون مترمکعب آب مصرف کرده که از 10 حلقه چاه منتقل می شد، اما خوشبختانه با رویکرد بهینه مصرف، آن را به کمتر از 5 میلیون مترمکعب کاهش دادیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید