قول 320 میلیارد پتروشیمی برای ایفای مسئولیت اجتماعی در بوشهر / پتروشیمی ها شرایط بهتری را برای کمک به هموطنان خود ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، حجت نظری رئیس شورای راهبردی پتروشیمی پارس صبح امروز در نشست با مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان بوشهر با تشکر از خداوند به خاطر اقدامات کمیته امداد در خدمت به نیازمندان، بر ضرورت این امر تاکید کرد. همکاری و هم افزایی با سازمان برای رفع کاستی ها اعلام کرد: شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس مطابق برنامه های مسئولیت اجتماعی از مشارکت در برنامه های هدفمند برای بهبود وضعیت مشتریان کمیسیون امداد و بهزیستی حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت های اجتماعی وظیفه شرعی شرکت های پتروشیمی است، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی اگر بتوانیم گره از کار مردم و نیازمندان بگشاییم از هر عبادتی بالاتر است.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی پارس افزود: توانمندسازی جامعه پیرامونی و مشارکت با جامعه پیرامونی در اجرای پروژه ها با رعایت اصول توسعه پایدار در عمل به مسئولیت اجتماعی در اولویت قرار دارد.


خبر خاکستری

نظری گفت: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس در منطقه پارس در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تامین لوازم بهداشتی و تجهیزات بالینی و بیمارستان‌ها و کمک به رفع نیازهای جوامع برداشته است. نیازمند

وی با اشاره به ارائه سال گذشته شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس، افزود: 89 میلیارد تن از هزار و 400 تن فولاد سرمایه گذاری شده این شورا در حوزه مسئولیت اجتماعی است. سرمایه گذاری این شورا در حوزه مسئولیت اجتماعی در سال 1401 به 320 میلیارد تن می رسد.

نظری یادآور شد: در شرکت های پتروشیمی برای کمک به محرومیت زدایی و تلاش های حمایتی کمیته در این زمینه همدلی و همبستگی وجود دارد و به نمایندگی از پتروشیمی های منطقه پارس از تلاش کمیته برای کمک به محرومیت زدایی و خودکفایی قدردانی می کنم. از نیازمندان.”

وی گفت: امیدوارم با تلاش همه مسئولان و رویکردی که در زمینه خودرضایتی مشتریان وجود دارد، شاهد کاهش تعداد خانواده های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی باشیم.


پتروشیمی ها شرایط بهتری را برای کمک به هموطنان خود ایجاد می کنند

در ابتدای این جلسه محمدرضا میری مدیر کل کمیته مددکاری استان بوشهر با ارائه گزارشی از تعداد مددجویان و وضعیت فعلی و شرایط افراد تحت پوشش گفت: با تشکر از منطقه کمال.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی طی یک سال گذشته توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در شهرستان های جنوبی بوشهر انجام شده است و امیدوارم نظر مثبت مدیران شرکت های مستقر در منطقه شرایط بهتری را ایجاد کند. برای مردم


خبر خاکستری

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اذعان داشت: از جمله اقدامات خیریه و خیریه شورای راهبردی، خرید 2 هزار تبلت دانش آموزی، اهدای 10 هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند منطقه و مشارکت در 220 مسکن جنوب است. واحدهای چهارتایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، «اثرات بسیار خوبی داشته و داشته است.

میری گفت: در سال جدید با همدلی و هم افزایی مضاعف می توان مشکلات جامعه فقیر و نیازمند پیرامون شرکت های پتروشیمی را به گونه ای حل کرد که اعلام کرد دیگر نیازی به این حوزه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید