توسعه زیرساخت های صنعتی اردکان مستلزم ایفای مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع است


ساعت: 11:12
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880737

هاشمی گفت: مشکل ما در شهرستان اردکان کمبود زیرساخت های ورزشی است که ورود بخش خصوصی و صنایع را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص ضعف زیرساخت های ورزشی در شهرستان اردکان و مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن گفت: شهرستان اردکان یکی از شهرهای بزرگ استان یزد از نظر وسعت و دارای پراکندگی جمعیتی و بخشی است و روستاهای زیادی وجود دارد.

وی بیان کرد: اما از آنجایی که اردکان یک شهرک صنعتی و معدنی است، می تواند زیرساخت های بسیار بهتری در حوزه ورزش داشته باشد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: به عنوان مثال چادرملو می تواند وارد این حوزه شود و همچنین سایر صنایعی که وجود دارد در صورت انجام مسئولیت اجتماعی می توانیم زیرساخت های ورزشی این را توسعه دهیم. شهر خیلی بیشتر از این

هاشمی تصریح کرد: شهرستان اردکان از نظر نرم افزاری و ورزشی از جایگاه خوبی برخوردار است به طوری که شش رشته ورزشی بدمینتون، فوتبال ساحلی، دو و میدانی، ژیمناستیک و برخی رشته های ورزشی دیگر از این شهرستان در لیگ برتر قرار دارند که این آمار از یک شهری با جمعیت کم خیلی خوب.

وی افزود: اما مشکل ما در این شهرستان کمبود زیرساخت های ورزشی است که نیازمند همت نماینده مردم در شورای اسلامی و استاندار و مشارکت بخش خصوصی و صنایع است که امیدواریم این امر محقق شود. مسئولیت اجتماعی در این زمینه

هاشمی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز می تواند با توجه به منابع موجود برنامه ریزی کند و زیرساخت ها و اماکن نیمه کاره را با همکاری یکدیگر تکمیل و در صورت نیاز با توجه به حوزه های تخصصی از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید