فرومی نابغه تیراندازی است، اما قوانین تغییر کرده است / سهمیه تیراندازی برای بورسیه IOC زن بود

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782355

اساسنامه فدراسیون برای تصویب به فدراسیون جهانی ارسال می شود

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فروگی نابغه تیراندازی است اما قوانین تغییر کرده و رعایت آن توسط ورزشکار زمان می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مبینی رئیس فدراسیون تیراندازی درباره مصوبات مجمع گفت: برگزاری انتخابات کمیسیون های سه گانه ورزشکاران، داوران و مربیان به تصویب اعضا رسید. اساسنامه نیز به تصویب رسید و کمیسیون ها در اسرع وقت به ترتیب برگزاری مسابقه تشکیل شدند. تیراندازی یک رشته المپیکی است و حساسیت آن بالاست. در مورد توپ و اهداف پرنده باید تکلیف فدراسیون و برنامه ها مشخص شود و جلسه تشکیل شود. همچنین این اساسنامه برای تصویب به فدراسیون جهانی ارسال می شود.

وی در خصوص جلسه کمیته فنی فدراسیون گفت: هیچ برنامه ای برای تغییر نداریم. اردو با استراحتی 5 روزه آغاز می شود زیرا محل اسکان و غذای تیراندازان باید مناسب باشد. من نظارت مستقیم بر اردوها دارم. لیگ نیز در حال برگزاری است. سپس لیگ برتر را خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد جواد فروگی در جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: قوانین تیراندازی تغییر کرده و رعایت آن توسط ورزشکار زمان بر است. فروغی در میکس عالی بود و در تکنوازی همه چیز خوب بود. او نمی تواند همیشه در اوج باشد. من معتقدم فروگی یک نابغه تیراندازی است، امیدوارم با توجه به اهمیت بازی های هانگژو، همه چیز را پیگیری کنیم و برای موفقیت آن در آسیا تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در تیراندازی ورزشکار باید از نظر روحی و روانی در اوج باشد و روز خود باشد تا نتیجه قابل توجه باشد.

مبینی درباره تغییر نام نمایندگان تیراندازی که با چه کسانی آشنا شویم IOC وی برای دریافت بورسیه گفت: با فهری و فتایان در کمیته ملی المپیک جلسه داشتیم. کمیته بین المللی المپیک طبق چارچوب به 10 نفر بورسیه می دهد، سهمیه ما 5 زن و 5 مرد بود. سهمیه ما تیراندازی به یک زن بود. روز سه شنبه کمیسیون فنی تشکیل دادیم. طبق استانداردها بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که کرم زاده مستحق دریافت این بورسیه است. البته همه تیراندازهای ما خوب هستند مخصوصا خانم ها.

وی در خصوص عملکرد نکونام و پورحسینی یادآور شد: بله امیرمحمد نکونام انتخاب شد، اگر سهمیه تیرانداز ما مرد باشد معرفی می شود اما سهمیه ما خانم است و کرم زاده انتخاب شد. پورحسینی مرد دوم ما در انتخاب تیرانداز مرد بود چون بعد از فروگی در تپانچه امیدمان به بازی های آسیایی است.

مبینی خاطرنشان کرد: هدف ما برقراری آرامش است و آرامش در اولویت است.

روابط عمومی فدراسیون تیراندازی علیپور درباره توزیع پاداش سرپرستان حضور در المپیک توکیو توسط قاضی بین کارکنان فدراسیون تیراندازی گفت: روز آخر علی دادگر کارت هدیه آورد و همچنین اهدا کرد. کارتی برای کار در مناطق سبز او 219 میلیون از پاداش خود را برای مربیگری کادرفنی فدراسیون داد و مابقی را صرف امور خیریه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید