خاطرات جواد فرومی از نحوه برخورد با حاج قاسم در جبهه حلب / مبارزات شهید سلیمانی در عراق و سوریه; مانع تسلط داعش بر مرزهای ایران می شود

ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795027

جواد فروگی با اشاره به خاطراتی از حضور حاج کاسم در جبهه مقاومت گفت: اگر شهید سلیمانی که خط را در عراق و سوریه قطع کرد نبود، تسلط داعش بر مرزهای ایران قطعی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد فروگی قهرمان المپیک در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به دلیل تواضع و مهربانی که با مردم داشت همه را دوست داشت و گفت: ساده زیستی، رفتار و کردار حاج قاسم. همه کسانی هستند که باعث محبوبیت این شهید بزرگوار در بین مردم شده اند.

فرومی با اشاره به اینکه اهمیت نقش سردار سلیمانی در منطقه مشخص است، تصریح کرد: در منطقه احساس می شود.

قهرمان المپیک گفت: اگر عملیات حاج قاسم برای قطع خط در عراق و سوریه نبود، تسلط داعش بر مرزهای ایران مشخص می شد. در مقابل آنها حاج قاسم و همرزمان باوفایش به سرعت در منطقه حضور یافتند و به شدت مانع شدند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم زوایای پنهان زیادی دارد، تصریح کرد: به دلیل اسرار و طبقه بندی های امنیتی، بسیاری از اقدامات حاج قاسم مغفول مانده است و دوستان این شهید بزرگوار باید اطلاعات محرمانه را در اختیار جوانان و مردم قرار دهند. و ماموریت های این شهید

فروگی با بیان اینکه نعمت امنیت نعمتی است که تا زمانی که آن را از دست ندهیم به ارزش آن پی نخواهیم برد، افزود: طبق مشاهداتی که در مناطق مختلف سوریه داشتم مردم نتوانستند امنیت خانواده خود را تامین کنند و تمام زندگی خود را بگذرانند. . آنها باید می ماندند، ما امنیت کشورمان را مدیون رشادت افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی هستیم که شبانه روز برای امنیت ما تلاش می کنند.

قهرمان المپیک با اشاره به اینکه غرب باید از افرادی مانند حاج قاسم بترسد، بیان کرد: وقتی دشمن فرمانده شجاع و باهوشی را می شناسد که این همه توانایی های مختلف را دارد باید از چنین فردی بترسد و سعی کند او را وصیت کند.

وی با بیان اینکه ورزش ارتباط بسیار خوبی با رسانه ها دارد و ابزار خوبی برای تبلیغ و آگاهی است، افزود: ورزشکاران با توجه به دسترسی هایی که دارند باید ابعاد مختلف حاج قاسم را تبیین کنند و این شخصیت بزرگ را ارائه کنند تا همگان می تواند این شخص بزرگ را با این ابعاد شخصی بشناسد.

فرومی با استناد به خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی در سوریه گفت: در منطقه ای که بودیم به ما گفتند که وضعیت جسمانی حاج قاسم خوب نیست، به همین دلیل تیمی از ما پس از تزریق دارو به محل اقامت حاج قاسم اعزام شدند. ، نیاز داشتیم جان باختند اما به دلیل درگیری حلب به سرعت خود را به منطقه عملیاتی رساند و سلامتی خود را در اولویت قرار نداد.

قهرمان المپیک با بیان اینکه سردار سلیمانی ویژگی های بارز زیادی دارد، تصریح کرد: حاج قاسم زمانی که در مناطق محروم بود به گونه ای رفتار می کرد که اصلا معلوم نبود مثل خود مردم مسئول ورود به مناطق محروم است یا خیر.

وی با اشاره به رهبری نظامی سردار سلیمانی در مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: وی به معنای واقعی کلمه یک فرمانده میدانی بود و همه مناطق را به خوبی می شناخت. هرکسی که حاج قاسم را خوانده باشد، محبت او را به یاد می آورد. واقعا شهید زنده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید