دشمن با نفوذ روش‌های جدیدی را آغاز می‌کند/ شهید حاج قاسم سلیمانی با فرهنگ انقلابی سوریه و عراق را آزاد می‌کند.

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779523

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور:

اسانلو گفت: امروز دشمن روش های جدید نفوذ از طریق نفوذ را آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار سرتیپ محمد تقی اسانلو امروز در یادواره 300 شهید استان زنجان گفت: ما بپردازید.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 535 شهید از استان زنجان در زمانی که جمعیت آن استان حداکثر 600 هزار نفر بود به جبهه ها رفتند، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری کنگره شهدا یکی از زیباترین و ارزشمندترین کارهایی بود که می توان انجام داد و همه دست اندرکاران در این امر دست داشتند. این اقدام بزرگ به ویژه باید مورد قدردانی سپاه استان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و سایر افرادی باشد که در این راه تلاش کرده اند.

سردار اصانلو با بیان اینکه سپاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شد، افزود: چون فکر می کردند باید از انقلاب دفاع کنند و اجازه ندهند انقلاب در جاهای مختلف دستکاری شود، این سازمان را تشکیل دادند و حتی در ابتدا هم این سازمان را تشکیل دادند. برای انجام مأموریت خود از خانه هایشان غذا و پتو می آوردند و این بسیار ارزشمند بود که در دفاع از انقلاب شرکت کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه هرکس به سپاه می آمد مشکل داشت. سپاه در کشور دچار مشکلات زیادی شده است.

* منافقین 17 هزار نفر از هموطنان ما را کشتند

وی افزود: گروه های مختلف در غرب، شمال، جنوب و سیستان شروع به صحبت کردند و با توجه به اینکه برای مبارزه با دشمن باید سلاح داشته باشید، مردم به سپاه آمدند و گفتند ما را مسلح کنید تا به جنگ برویم. .

سردار اسانلو گفت: از سوی دیگر منافقین در داخل شهرها و دشمن با تمام قوا در حال ساختن سقوط انقلاب بودند و آمریکا که در نادری را گم کرده بود در صدد بازپس گیری آن بود.

می گفت افرادی که با تمام وجود روی صحنه می آمدند باید از انقلاب دفاع می کردند، آمدند و هرکس مقداری از کار را برداشت و به جبهه رفت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه منافقین در شهرها افراد مؤثری را می کشتند، گفت: و شهید بودند و سهم زنجان از این کشتارها کم نبود و آنها بچه های مردمی را در برنامه ترور خود گنجاندند که همگی افراد با نفوذی هستند که نگران انقلاب هستند.

* دشمنی آمریکا با ایران پس از 43 سال نشان از پویایی و سرزندگی انقلاب دارد

وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون شاهد توطئه ها و مشکلات بوده ایم.

سردار اسانلو با بیان اینکه دشمنی امروز آمریکا با ما نیز نشان از پویایی و نشاط انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: آنها به عنوان مصداق جنگ نرم، حمله سایبری دیروز به پمپ بنزین کار می کنند.

وی افزود: امروز دشمن در نفوذی ها نفوذ کرده و تاکتیک و شکل جدیدی به وجود آمده و در حال نفوذ هستند.

سردار اسانلو گفت: متاسفانه دشمن گاهی آنقدر نزدیک می شود که هیچکس او را باور نمی کند و حتی با مسئولان کشور ارتباط فامیلی برقرار می کند.

* امروز دشمن از طریق نفوذ روش های جدیدی را آغاز کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه امروز دشمن با نفوذی ها روش های جدیدی را برای دشمنی به راه انداخته است، گفت: او می آید و علیه انقلاب، کشور و ملت تلاش می کند. مقامات

وی با بیان اینکه سپاه از روز اول شکل گیری به دنبال فرهنگ سازی بوده است، افزود: امروز سپاه مانند اقیانوس است و هرکس وارد آن اقیانوس شود خود را در آن می بیند و شبیه آن می شود، هرچند ممکن است عده ای پیدا شوند. آنها ممکن است از نظر وجودی سازگار باشند یا نباشند، که بلافاصله و بلافاصله خود را نشان می دهد.

سردار اسانلو گفت: سپاه سازمانی است که خداوند به جمهوری اسلامی هدیه داده است، خاطرنشان کرد: و اکثر کارخانه ها تعطیل شده اند.

وی با بیان اینکه دشمن قبل از جنگ در حال توطئه بود، افزود: به پاسگاه ها و پاسگاه های کلیدی حمله کردند، به روستاها و مرزها و جنگ های مختلف حمله کردند، اما افسران سعی کردند تا زمانی که جنگ شروع شد، درگیری ها به جنگ تبدیل نشود. “.

* جنگ ما برخلاف همه جنگ‌های جهانی دیگر به دفاع مقدس تبدیل شده است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دفاع مقدس گفت: امروز برخی می گویند جنگ تمام شده و جنگ تمام شده است و تمام خواهد شد. در همه جای دنیا.”

وی گفت: امروز مردم از جنگ تحمیلی به عنوان یک فرهنگ واقعی و ماندگار به نام دفاع مقدس یاد می کنند، با اینکه در کشورهای دیگر جنگ بوده است، اما می گویند جنگ و ما می گوییم دفاع مقدس.

سردار اسانلو گفت: معمولاً در همه جای دنیا وقتی جنگ شروع می شود سربازان باید حضور داشته باشند وگرنه با آن برخورد می کنند اما در جنگ ما اینطور نبود و با دستکاری مدارک هویتی خود به جبهه رفته و بروند. داوطلبانه به جبهه رفت، زیرا ولی امر به دستور امام خمینی (ره) از مسلمانان بود.

وی خاطرنشان کرد: مردی در زنجان بود که برادرش شهید بود و چهل ساله نبود و مادرش هم مریض بود اما اصرار داشت که به جبهه برود پس بر همه واجب بود و کسانی هم که می آمدند این بود. وظیفه آنها اطاعت از فرمان امام خمینی است. ) انجام دادند.

* ایران حتی در زمان جنگ کوچکترین ظلمی به دشمن نکرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس کوچکترین ظلمی حتی در حق دشمن را نگذاشتیم و حتی با اسرای عراقی برخورد کردیم. مهربانی و مهربانی.”

وی با اشاره به کاپیتولاسیون ایران در جنگ جهانی دوم گفت: همین کاپیتولاسیون باعث شد که آمریکا، انگلیس و روسیه ایران را اشغال کنند و ما 9 میلیون نفر را از دست دادیم در حالی که کشورهای متخاصم 7 میلیون نفر را از دست دادند.

سردار اصانلو خاطرنشان کرد: اینکه راحیل را دارم و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مقاومت تاکید کرده و می کنند به این دلیل است که مقاومت باعث شده 200 هزار شهید در جنگ تحمیلی از دست بدهیم و سربلند باشیم اما ما هم داریم. 9 میلیون نفر را در جنگ جهانی از دست دادیم. ما نیز تحقیر شدیم.

وی افزود: ما می گوییم جنگ ما و رزمندگان ما با جنگ های جهانی فرق دارد زیرا بسیاری از شهدای ما زمان و مکان شهادت خود را می دانستند و تحصیل بچه ها در کلاس و مدرسه نبود بلکه در تربیت بود. بچه های دانشگاه افسری: «با صلاحیت امام خمینی(ره) ایجاد شد که بسیار ارزشمند بود.

* مدافعان حرم نشان دادند که اگر در جنگ بودند همان کاری را می کردند که رزمندگان کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه امروز عده ای می گویند اگر در زمان امام خمینی(ره) بودیم همان کاری را می کردیم که رزمندگان انجام دادند، گفت: اگر در زمان امام زمان(عج) بودیم، همان کاری را می کردیم که رزمندگان انجام دادند. قبول داریم که اگر آنها هم همین کار را می کردند، چون زمانی که حوادث سوریه اتفاق افتاد و نیاز به نیرو بود، در همان شهر زنجان در مدت 3 روز بیش از 3000 نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: این تعداد ثبت نام در جریان تبلیغات و خشونت دشمن در ماهواره و فضای مجازی بود که جوانان ایرانی می خواستند از مرزهای اسلام محافظت کنند.

سردار اصانلو با بیان اینکه امروز خط اصیل رهبر معظم انقلاب اسلامی خط امام خمینی(ره) است و تغییری نکرده است، گفت: امام راحیل یک جهادگر است و لذا رهبر معظم انقلاب در آن زمان دست به سلاح بردند و امروز رهبران ما هستند و با همین روحیه و اندیشه و فرهنگ از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به حضور آمریکا در عراق گفت: آمریکایی ها به جای اینکه از ما تلفات بگیرند، هزاران نفر را در عراق کشتند و بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کردند و در نهایت بیهوده برگشتند.

اسانلو گفت: همان کشور و مردمی که دیروز با ما جنگیدند، امروز با ما هستند و آمریکایی‌ها امروز به عراق می‌روند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه آمریکا در 62 کیلومتری یکی از مرزهای ما پادگان دارد، گفت: 40 روز پیش بود که به سمت تمام مرزهای کشور حرکت کردیم. قرارگاه های ضدانقلاب به مدت نیم ساعت و فقط یک مورد از فاصله 2 متری مورد اصابت قرار گرفت که بلافاصله با پهپاد آن را هدف قرار دادیم.

وی گفت: ما قبلاً عملیات را اعلام کرده بودیم. – چون دنبال قربانیان ضدانقلاب نبودیم و می خواستیم نشان دهیم که چگونه می توانیم ضربه بزنیم و بعد از اقدام ما آمریکایی ها یک گردان از شمال عراق مستقر کردند. «تا زمانی که ما قصد باخت نداشتیم و فقط می خواستیم قدرت را اعلام کنیم.

سردار اسانلو با اشاره به توان و توان نظامی ایران گفت: روزی که جنگ شروع شد ما هیچ سلاحی نداشتیم اما امروز خودمان را در داخل تولید می کنیم و می توانیم در فاصله 700 کیلومتری هدف را بزنیم و همانطور که دارم ( رع) گفت، ما می توانیم. «ما دیدیم که می توانیم.

وی افزود: البته افراد ضعیفی که کنترل ندارند نمی توانستند کاری انجام دهند که به خود مردم برمی گردد و جمهوری اسلامی توانایی های بسیار ارزشمندی دارد و همه آن توانایی ها به روحیه دوران دفاع مقدس برمی گردد. ما نیاز داریم. امروز را داشته باشیم.”

سردار اسانلو گفت: رهبر معظم انقلاب شهید قاسم سلیمانی را مکتب توصیف کردند. وی گفت: شهید سلیمانی وقتی که شهید سلیمانی را مکتبی می نامند، این مدرسه را در طول 40 سال جنگ ظالمانه با دشمن از همان جهاد به دست آورد و به مدرسه تبدیل شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها راه حل انقلاب روحیه جهادی است، گفت: هنوز باید باشد. با ما.

وی اعلام کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند من انقلابی هستم. یعنی عده ای نگویند انقلاب تمام شد چون تنها راه حل کشور انقلابی بودن است و اگر نوکر آمریکایی ها بودیم 200 هزار شهید نمی دادیم.

وی ادامه داد: زمانی که ما نوکر آمریکا بودیم به ازای هر 6 نفر یک آمریکایی وجود داشت و می‌گفتند نمی‌توانی، اما وقتی 90 هزار نفر را بعد از انقلاب بیرون انداختند، دیدند که ما می‌توانیم هم انقلاب و هم انقلاب را ببریم. گفت. در جنگ تحمیلی نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: در روزی که سوریه در حال سقوط بود و بیش از 70 درصد سوریه در دست دشمن بود و هیچکس باور نمی کرد سوریه نجات پیدا کند، شهید حاج کاسم سلیمانی دستور نجات را از ولی فقیه گرفت و اینکه فقط رهبر انقلاب فرمودند بشار اسد بماند.

وی افزود: سردار سلیمانی با ارتشی که از کشورهای مختلف تشکیل داد، با کمک فرمانده فرهنگ انقلاب و دستور فرمانده کل قوا موفق شد دشمن را تنبیه کند و سوریه و عراق را آزاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید