حضور زنان در عرصه تیراندازی محدودیتی ندارد/ هزاران نفر در کشور هستند مثل «جواد فرومی»


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809233

رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی آکادمی ملی المپیک را شنبه 30 بهمن ماه در سالن پرشین برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی روز شنبه 30 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک در سالن فارسی برگزار می شود.

در این جلسه قرار است انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی برگزار شود. در همین راستا با مرتضی گربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیسیون تفنگ استان اصفهان گفت و گو کردیم که وی نیز با نگاهی به وضعیت این فدراسیون، راه های بهبود وضعیت را نیز بیان کرد. وضعیت فعلی.

مقتول ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) به همه مسلمانان و ملت شریف ایران گفت: این پنهان است.

وی در تشریح این موضوع گفت: در فدراسیون تیراندازی رشته های مختلفی برای بانوان و آقایان وجود دارد و تفاوتی بین بانوان و آقایان در این رشته ورزشی وجود ندارد.


* برای حضور بانوان در رشته تیراندازی محدودیتی وجود ندارد

رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان با اشاره به اینکه همه فضایل اسلامی و اخلاقی در این ورزش وجود دارد و قابل اجرا است، یادآور شد: مدیران استانی، استانداران محترم و باید دست به دست هم دهند تا این هیئت ها را به ورزشکاران، مربیان و داوران خوب تربیت کنند. در استان

قربانی افزود: ارتقای سطح تیراندازی در استان ها در نهایت باعث ارتقای سطح تیراندازی کشور و بین المللی می شود و البته فدراسیون تیراندازی نیز متولی چنین برنامه ریزی هایی است. البته به نظر من ورزش فدراسیون نباید در قسمت اجرایی دخالت کند و کارهای اجرایی و مسابقات باید در ترکیب باشگاه ها و هیئت های استانی انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که ظرفیت فیلمبرداری در کشور ما چقدر است و اینکه آیا از این فرصت ها به خوبی استفاده می شود یا خیر، گفت: در سال های اخیر شاهد درخشش آقای فرومی در عرصه بین المللی بوده ایم اما باید مانند Forums in There را بشناسیم. کشورهای زیادی هستند.


* هزاران نفر مثل جواد فرومی در کشور هستند که باید شناسایی شوند

رئیس هیئت تفنگ اصفهان ادامه داد: لازم به ذکر است که این افتخار حاصل تلاش بسیاری از افراد پشت صحنه است که سعی کردند آقای جواد فروگی را به این موفقیت ها برسانند و این نتیجه بیش از 7 سال تلاش مکرر آقای فروگی و تجربه مربیانش.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین خاطرنشان کرد: تیراندازی در ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به عنوان یک ورزش و مسابقه وجود داشته و همانطور که در اسلام و حتی در فتوای مراجع توصیه شده است. قابل قبول فرصت های زیادی برای رشد و توسعه در کشور وجود دارد.

قربانی با اشاره به قدمت این رشته ورزشی در ایران، افزود: ما آنقدر استعدادهای شکوفا و نامرئی در کشور داریم که ممکن است واقعاً درخشش بالا و بالایی داشته باشیم؛ آقای فروگی مردی ارزشمند و با انگیزه در خانواده معمولی و به تیراندازی علاقه نشان دادند.

وی افزود: زمانی که فروگی به میدان تیر آمد، سال ها تمرین کرد و در اوقات فراغت تمرینات زیادی انجام داد و خدا کمک کرد تا اولین مدال طلای المپیک خود را کسب کند.


* لزوم حمایت بیشتر مسئولان از ورزش تیراندازی

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت: تعداد زیادی جوان با استعدادهای نهفته داریم که نیاز به نشان دادن و شکوفایی این استعدادها دارند. تیراندازی با کمی تلاش بیشتر می تواند به یکی از 5 رشته ورزشی برتر کشور تبدیل شود که حتی ممکن است به اولین رشته ورزشی کشور تبدیل شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان با تاکید بر اینکه پیشرفت جامعه تیراندازی در کشور منوط به علاقه متولیان این حوزه است، تاکید کرد: علاقه، عشق، پیگیری، وقت، صرف هزینه مناسب برای ورزش. شلیک کردن، برای رسیدن به موقعیت اصلی خود.

قربانی افزود: برادران عزیزی که رؤسای هیأت های ما در استان ها هستند، عمدتاً کسانی هستند که مسئولیت دارند و با امکانات شخصی و با چنین ظرفیتی این هیئت را ایجاد کرده اند، برنامه ما این است که این ورزش را در سطح وسیعی ارتقا دهیم. و سطح عالی.«و بتوانم به بهترین سکوهای دنیا، کشور و جهان دست پیدا کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیراندازی یک اسطوره است و ما در اسطوره های خود و در داستان های حماسی خود ایرانیان را به عنوان قدرت تیراندازی و این ویژگی ها می شناسیم، لازم است به مشکلات مالی در این حوزه بیشتر توجه شود.

رئیس هیئت تیراندازی اصفهان با اشاره به سابقه تیراندازی در کشور گفت: مردم عزیز و جوانان ما اعم از دختر و پسر جوان باید بدانند که بیش از 140 مدال رنگی جهان در این رشته به دست آمده است. سابقه ورزشکاران این رشته از المپیک را به دست آورد.» او همچنین به 45 مدال رسید.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این حجم از جوایز به این معناست که هیچ رشته ای این همه مدال ندارد. باید سعی کنیم به این سطح از مدال های فدراسیون و ورزشکاران عزیز توجه کنیم. ما به خوبی نماینده ورزش هستیم و مردم ما اگر بدانند به تیراندازی روی خواهند آورد زیرا این ورزش بیشترین مدال را دارد در فوتبال ما فقط می توانیم یک مدال بگیریم یا کشتی ما با توجه به تعداد افرادی که می آیند می تواند مدال بگیرد.تیراندازی و بسیاری از رشته ها اگر برنامه ریزی داشته باشیم قطعا می توانیم این ورزش را ارتقا دهیم.

قربانی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی فدراسیون چگونه باید حل شود، گفت: اسپانسرهای خوب و کمک های مردمی می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند اما کمک های دولتی نیز باید در سطح بالایی انجام شود. این ورزش متعلق به اسلام و محوریت پیامبر اسلام است، «و مقام معظم رهبری در این ورزش عالی و عالی هستند، پس خدای ناکرده اگر برنامه خوبی داشته باشیم از مقام معظم رهبری حمایت و کمک خواهیم کرد. انقلاب و دیگر مسئولین.مدیران و دولتمردان خدای ناکرده.

وی افزود: البته اگر این کمک ها صورت نگیرد نمی توانیم بگوییم پس تلاش را کنار بگذارید. باید آستین ها را بالا بزنیم و بیهوده نباید انتظار داشته باشیم که این ورزش قطعا در سطح جام جهانی بهتر و بهتر شود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اهمیت رشته تیراندازی و همچنین اقدام نظامی در این زمینه در ایران گفت: رسانه های متخاصم و بیگانه تبلیغات منفی علیه وی و این حوزه را آغاز کرده اند. . حتی واردات تفنگ، فشنگ و مهمات را هم ممنوع کردند.

رئیس کمیسیون تفنگ استان اصفهان در خصوص تاثیر این تبلیغات منفی و همچنین تحریم ها در این زمینه گفت: بسیاری از تجهیزات و مهمات مورد نیاز میدان تیر پس از تحریم و در سطح کشور تولید خواهد شد. این سلاح قابل توسعه است. در کشور تبلیغ می شود.

این پیشکسوت تیراندازی افزود: یکی از اهداف فدراسیون تیراندازی این است که فدراسیون تولید مهمات و تسلیحات خود را در سطح عالی دنبال کند و آنها را به سطح بین المللی نزدیک کند، هرچند تحریم ها مانعی برای ما نیست و ما همچنان بخشی از تسلیحات و مهمات مورد نیاز کشورهای دیگر را تامین می کنیم و به آنها کمک کرده و سلاح های ساخت ایران به کشورهای دیگر سرایت کرده است.

قربانی یادآور شد: امروز کشور گلوله و گلوله تولید می کند اما تولیدکنندگان باید مشکلات موجود را برطرف کنند و ورزشکاران، مربیان و داوران باید این مشکلات را بررسی و با همکاری فدراسیون به کارخانه های تولیدی اطلاع دهند.

وی افزود: در جنگ جهانی 8 ساله همه علیه ما و پشت صدام بودند. به یاری خدا مردم شریف و شهدا به پا خاستند، سلاح هایی تولید کردیم که کیفیت آن ابتدا پایین بود، الان بالاترین کیفیت را دارد. وقتی ما راکت های نقطه زن در جهان داریم، کشور فوق العاده ای هستیم.


* تحریم ورزش بانوان یکی از توطئه های ناموفق ضدانقلاب است.

رئیس هیئت تفنگ اصفهان همچنین گفت: وظیفه ضدانقلاب و معاندان این است که به تمام ارگان های نظام و کشور ما حمله کنند اما در همه این نقشه ها از دهانشان خورده و از هر لحاظ شکست خورده اند. کار و ماهیت آنها و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: ورزشکاران نباید به گمانه زنی های ضدانقلاب در مورد ورزش ایران به ویژه ورزش بانوان توجه کنند چرا که فعالیت آنها برای ملت ارزشی نخواهد داشت و محکوم به شکست است. حجاب این ورزشکار شکست خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید