فریاد فرهاد مجیدی علیه جنجال صدا و سیما

مجیدی در ابتدا گفت: بازی بسیار خوبی بود به خصوص در دقایق پایانی که تیم ما عالی بازی کرد. من از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و به هواداران استقلال برای قهرمانی تبریک می گویم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: دو بازی مقابل سپاهان و فولاد انرژی زیادی از بازیکنان ما گرفت. بیشتر بازیکنان ما در آستانه مصدومیت هستند و باید بتوانیم دو بازی آینده را ببریم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال فقط در دقایق پایانی حمله بازی می کرد و در دقایق دیگر بازی نمی کرد، گفت: تیم حریف با سیستم خاصی بازی می کرد و این کار را سخت می کرد. در عین حال می توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. ما این شانس را داشتیم، اما به هر حال هر دو تیم فوتبال خوب بازی کردند و به بازیکنان تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پاسخی به خبرنگار یکی از برنامه های تلویزیونی نداد و دلیل این موضوع را اینگونه بیان کرد: چرا تصویر کاپیتان تیم ما را حذف کردید. شما حق ندارید چهره کاپیتان استقلال را پنهان کنید. من نمی خواهم چیزهایی را بگویم، اما در پایان فصل در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

فرهاد مجیدی درباره عوامل قهرمانی تیمش گفت: سعی کردیم روی تیم تمرکز کنیم. از همه شما ممنونم که خیلی به من کمک کردید. بخش اصلی این موفقیت مدیریت باشگاه و بازیکنانم است.

دیدگاهتان را بنویسید