فعالیت های فوق برنامه برای جبران افت تحصیلی در لرستان برگزار می شود


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822307

عزتی گفت: با گسترش تاج و مجازی سازی کلاس های درس شاهد افت تحصیلی بوده ایم و اکنون مدارس برای جبران این افت در حال برنامه ریزی فعالیت های جبرانی و فوق برنامه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: حضور در مدارس از 14 فروردین آغاز شد و هم اکنون حدود 100 درصد دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی تحصیل می کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت همه مدارس است و 186 اکیپ در حال نظارت بر مدارس هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بهداشتی اخطار و اخطار برای رفع مشکلات بهداشتی صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: متاسفانه با فراگیر شدن تاج و مجازی سازی کلاس های درس شاهد افت آموزش و پرورش بوده ایم و هم اکنون برای جبران این افت کلاس های جبرانی و فوق برنامه در مدارس در نظر گرفته شده است. خودم.”

عزتی بیان کرد: عزم جدی برای بازگشایی مدارس و دانش آموزان در مدارس وجود دارد و رنگ شهرها تاثیری در تعطیلی کلاس ها ندارد و کلاس ها در اوج است.

وی گفت: استفاده از ماسک برای همه دانش آموزان جزء پروتکل های بهداشتی است و در این راستا به صورت مستمر بررسی می شود تا دانش آموزان بدون دغدغه در محیط مدرسه یاد بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید