فعالیت 430 حلقه صالحین در زیرکوه / روستاها با کمبود روحانی مواجه هستند


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812494

کری با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان را بسیجیان تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر 430 حلقه صالحین در بسیج دانش آموزی، محلات و اقشار مجری برنامه تشکیل و سازماندهی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، محسن کاری امروز در دیدار اعضای شبکه تربیت صالحین سپاه در زیرکوه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بر اساس مقاومت بسیج خواهر و برادر نقش آفرینی می کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زیرکوه با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت این شهرستان بسیجی هستند، افزود: اجرای برنامه ها و ماموریت ها بسیج است.

وی ادامه داد: در زمان شیوع بیماری عروق کرونر، حلقه های صالحین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجازه ندادند جلوی فعالیت های صالحین گرفته شود.

کری با اشاره به مشکل پوشش ضعیف آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان زیرکوه گفت: بیش از 60 درصد نقاط این شهرستان آنتن دهی لازم را ندارند و آموزش مجازی کار را برای دانش آموزان سخت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه زیرکوه گفت: اجرای میکتات صالحین در اجلاس نماز جمعه، اجرای طرح جوانه های صالحین، آسیب شناسی سیره صالحین، فعالیت های قرآنی و بهره گیری از ظرفیت همه دانش آموزان. در شهرستان از جمله برنامه های اجرا شده در سال جاری است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات شهرستان زیرکوه کمبود دانش آموز است و از 105 روستا تنها 20 روستا روحانی هستند و به عنوان محور روستاها عاجز از تامین روحانیت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید