فغانی سیم آخر را به فرهاد مجیدی زد: می خواهد به داوران فشار بیاورد!

فغانی سیم آخر را به فرهاد مجیدی زد: می خواهد به داوران فشار بیاورد!

شب گذشته در جریان دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران، توپ در محوطه جریمه نساجی توسط علیرضا فغانی به دست مرتضی منصوری برخورد کرد.

فغانی در خصوص اظهارات مجیدی افزود: در مورد این اعتراضی که شما می گویید، فیلم بازی که دیدید و نظرات کارشناسان را بررسی کردید تقصیر هند نیست، بلکه دوست عزیز ما (مجیدی) در کنفرانس مطبوعاتی بالا اینطور صحبت می کند. همه، اگر داوری وجود دارد، یک هفته عذرخواهی می کنم و امیدوارم آقای مجیدی که سرمربی و مربی سرشناس تیم ملی امید کشورمان هستند، حداقل اطلاعات مربوط به قوانین بازی را به روز کنند و نه. طوری به جلو بدوید که به داور فشار بیاورد. من از این مشکلات زیاد دیدم و برایم مهم نیست که می خواهند به داور فشار بیاورند. این یک صحنه هندی نبود و کارشناسان در مورد آن صحبت خواهند کرد.

فغانی در خصوص صحنه پنالتی پس از نمایش تصویر ادامه داد: ببینید دست بازیکن کنارش است و دستش در حالت عادی است. این را با بازی ایران و سوریه مقایسه کنید که در آن دست از بدن جدا شد. دست وقتی خارج از بدن باشد غیر طبیعی می شود. زمانی که دست در کنار بدن باشد و هیچ حرکت اضافه ای به ضربه وارد نشود، فرق می کند. بنابراین این خط نمی تواند هند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید