فوتبال ملی باعث خوشحالی ملت ایران شده است

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783041

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گرایش توجه فدراسیون فوتبال به فوتبال پایه و تیم های ملی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین زهی در ابتدا گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش خداحافظی می کنم. چرا که حضور رئیس جدید در فدراسیون فوتبال خدمات و اقدامات خوبی را انجام داده است. ما از دوره مقدماتی به این شرایط رسیده ایم و اکنون در مرحله پایانی جام جهانی با اقتدار در بالای جدول هستیم و شانس اول صعود به جام جهانی را داریم. این نتایج جز با کار خوب و عزم جدی رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش حاصل نشد که با خرد جمعی و کار گروهی توانستند مشکلات و موانع پیش رو را برطرف کنند. آقای عزیزی هادم خودشان فوتبالیست هستند و سابقه کار در هیات مدیره فدراسیون فوتبال را دارند. با آگاهی از زیرساخت ها و مشکلات خود، کارهای خوبی انجام دادند. فدراسیون در بحث تیم های ملی و تیم های دسته جمعی گرایش مطلوبی دارد.

حسین زهی در خصوص دیدارهای پیش رو گفت: امیدوارم در دو دیدار آینده مقابل لبنان و سوریه با پیروزی های فراوان زمین را ترک کنیم و مسیرمان برای جام جهانی هموارتر شود. فوتبال یکی از مهم ترین مشکلات دنیاست و همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. این پیروزی ها می تواند شادی مضاعفی را برای جامعه و ملت ایران به همراه داشته باشد. ما نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی برای شادی ملت دریغ نمی کنیم و امیدوارم با تصمیمات خوب و مناسبی که در فدراسیون فعلی فوتبال گرفته می شود، دل مردم ایران خوب باشد. همانطور که می دانید در گذشته و فدراسیون قبلی مشکلات حقوقی بزرگی وجود داشت. اما در این فدراسیون چنین مشکلاتی را نمی بینیم. ملی پوش دلسوز و مصمم تمام تلاش خود را می کند تا به جام جهانی برسد. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قطعا با تلاش و درخشش خود می توانند این مسئولیت را انجام دهند.

جلسات مختلفی در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی در خصوص مساعدت های فدراسیون فوتبال داشته ایم، اما تا کنون امیدوارم همکاری و حمایت های لازم در حد توان صورت گرفته باشد. اما باید اذعان داشت که هزینه ها بسیار بالاست و به خصوص هزینه های آماده سازی ورزشی که به عنوان تیمی مانند فوتبال بسیار بالاست. این احتمال وجود دارد که این تیم ملی پوشان ایران باشند که در این زمینه با هزینه های مختلفی روبرو هستند. به نظر من هم مجلس و هم دولت باید به هزینه فوتبال و تیم ملی حمایت های لازم را انجام دهند. چون این تیم ملی برای شخص یا سازمان خاصی نیست. بلکه متعلق به همه آحاد ملت عزیز ایران است. در گذشته نیز کمک هایی صورت گرفته است و امیدوارم این کمک ها ادامه داشته باشد.

حسین زهی در پایان درباره استعدادیابی و برنامه ویژه فدراسیون فوتبال گفت: این طرح بسیار خوب و بزرگی است و ثمره آن را در آینده خواهیم دید. در اینجا دعوتنامه ای از آقای عزیزی هادم برای سفر به استان های سیستان و بلوچستان دارم. جنوب استان سیستان و بلوچستان بازیکنان مستعد زیادی دارد و از نظر فوتبال پایه بسیار غنی است و امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال دعوت ما را بپذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید