فوت سه زائر ایرانی/ ثبت نام سامانه سماح الزامی است


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895748

مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: در چند روز گذشته 3 زائر از کشورمان جان باختند. متأسفانه این 3 نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نشده اند.» لذا به زائران توصیه می شود؛ ثبت نام در سامانه سماح را فراموش نکنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید اسکندری مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه در چند روز اخیر 3 زائر از کشورمان عزیمت کرده اند، گفت: متأسفانه این 3 نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه هم نداشتند. لذا به زائران بسیار توصیه می شود; برای بهره مندی از خدمات بیمه اربعین ثبت نام در سامانه سماح را فراموش نکنید.

وحید اسکندری با ابراز تأسف و تأثر از جان باختن 3 زائر کشورمان در روزهای اخیر، گفت: این عزیزان در سامانه سماح ثبت نام نکرده و تحت پوشش بیمه اربعین قرار نگرفتند.

وی خطاب به زائرانی که در روزهای آینده راهی عراق می شوند تاکید کرد: باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا با قیمت مناسب از خدمات خوب بیمه اربعین بهره مند شوند.

مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: قیمت بیمه اربعین حسینی امسال 18 هزار تومان است که تعهدات لازم در قبال زائران را بر عهده دارد. این اقدامات در راستای تسهیل خدمات رسانی به ایثارگران اربعین حسینی است.

دیدگاهتان را بنویسید