فیلم «ویلای ساحلی» رکورد فروش روز اول سینما را شکست

بدین ترتیب ویلا صحیحی موفق شد بیشترین فروش و استقبال روزانه مخاطبان سینمای ایران را در 4 سال اخیر به ثبت برساند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که درگاه‌های فروش اینترنتی بلیت این فیلم در اواخر شب سه‌شنبه و ساعاتی قبل از اولین اکران این فیلم افتتاح شد و اولین اکران آن در بسیاری از شهرها و مناطق آغاز نشده بود.

انتظار می رود ویلا ساحلی با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران و پیمان جمشیدی مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. کارگردانی کیانوش عیاری و حتی حضور کوتاه کیومرث پوراحمد در یکی از سکانس های فیلم می تواند انگیزه خوبی برای استقبال دوستداران سینمای اجتماعی و مخاطبان فداکار سینما باشد. تحلیل های قدرتمندی وجود دارد مبنی بر اینکه این فیلم می تواند به رکورد 300 میلیارد فیلم فسیل به عنوان سورپرایز اکران امسال برسد.
ویلای ساحلی اولین همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی به عنوان دو پولساز این سال های سینمای ایران است.

داستان این فیلم در مورد ویلایی است که صاحبش برای چند ماه به خارج از کشور می رود، در این بین دو مرد گرفتار شده به دنبال کسب درآمد با اجاره دادن ویلا به مسافران مختلف هستند. ورود هر مسافر به ویلا باعث یک رویداد جدید می شود.

رضا عطاران، پیمان جمشیدی، ریما رامین فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی و شوور کریم زاده بازیگران این فیلم هستند. ویلا ساحلی توسط گروه فیلمیران و پردیس ایران مال ساخته شده است.