قابلیت جدید اینستاگرام; به خودت استراحت بده!

آدام موزری، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که سرویس اشتراک عکس این هفته آزمایشی از ویژگی “Relax” را راه اندازی می کند. اگر این ویژگی را فعال کنید، اینستاگرام از شما می‌خواهد تا در 10، 20 یا 30 دقیقه کار دیگری انجام دهید.

قابلیت جدید اینستاگرام;  به خودت استراحت بده!

مصری گفت: “اگر در این آزمایش هستید، این گزینه را در چند روز آینده خواهید دید.” وی ابراز امیدواری کرد که این قابلیت در آذرماه در دسترس همگان قرار گیرد و تاکید کرد که اینستاگرام بازخورد دریافت می کند و طراحی این ویژگی را بهبود می بخشد، بنابراین اگر این ویژگی آنطور که کاربران می خواهند کار نکرد، نگران نباشند.

این ویژگی مانند ویژگی قبلی ممکن است دارای محدودیت زمانی باشد زیرا شما را مجبور به توقف مرور برنامه نمی کند. کاربران می توانند با کلیک بر روی Finish به مرور برنامه ادامه دهند. بنابراین برای اینکه خود یا فرزندشان را مجبور به انجام کار دیگری کنند، کاربران باید از سلامت دیجیتال یا کنترل‌های والدین مانند زمان صفحه نمایش iOS یا بینگ دیجیتال اندروید استفاده کنند.

با این حال، چنین ویژگی مفید خواهد بود و می تواند یادآوری کوچکی برای ترک گوشی باشد. اینستاگرام و شرکت مادر آن، متا، توسط رگولاتورها و خبرچین آن، فرانسیس هوگان، تحت فشار قرار گرفته‌اند تا برای مدت طولانی در پلتفرم‌های خود بمانند و به اندازه کافی مراقب سلامتی خود نباشند.

به گفته انگت، عملکرد “آرامش” گامی به سوی رویکرد مسئولانه است. سوال این است که آیا قدم به اندازه کافی بزرگ است؟

دیدگاهتان را بنویسید