قانون رتبه بندی معلمان مشکلاتی دارد

قانون رتبه بندی معلمان مشکلاتی دارد

حسین حسروی صبح چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از مولفه های توسعه نیروی کار است، اظهار داشت: تربیت نیروی کار نیز بر عهده آموزش و پرورش است و لذا این نهاد و معلم است. مهم هستند خاص وجود دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف گفت: تحقق شعار تولید و اقتصاد دانش بنیان در زمینه آموزش و پرورش نیز محقق می شود.

خسواری اسفزار با تاکید بر اهمیت حل مشکلات معلمان گفت: به لطف خدا لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی ماه ها بعد به تصویب رسید.

وی افزود: البته ممکن است قانون رتبه بندی نواقصی داشته باشد که بتوانیم برای رفع نواقص آن کار کنیم اما اصل آن مطلوب است و جای تشکر دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد این است که به موضوع آموزش به اندازه آموزش اهمیت داده نمی شود و تا حدودی تفکیک شده است.

خسواری با بیان اینکه فضای مجازی وظیفه ما را برای تربیت نسل جدید دوچندان کرده است، گفت: نباید تنها به فرمول ریاضی، دیفرانسیل و شیمی اکتفا کنیم، بلکه باید به بازنمایی شخصیت های ملی و شهدا نیز بسنده کنیم.

وی گفت: به نظر من یکی از دلایل مهاجرت این است که جوانان ما با الگوهایی مانند شهید چمران که در علم هم ممتاز هستند آشنا نیستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف با گلایه از بی توجهی معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش در سال های اخیر بر تامین نیروی کار لازم برای آموزش و پرورش و رفع کمبود فضای آموزشی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید