قاچاق 31 هزار لیتر سوخت با بارنامه روغن پایه در یزد


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916839

مهاجریان محمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف و ضبط 30 هزار و 750 لیتر سوخت قاچاق در بارنامه نفت پایه در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با یزدرسا گفت: مقادیر زیادی سوخت که به صورت غیرقانونی با تریلر تانکر در یزد حمل شده بود کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد سوخت کشف شده را از نوع گازوئیل و مقدار آن را 30 هزار و 750 لیتر عنوان کرد و گفت: با دستگیری راننده تریلر، پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان یزد تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم این محموله را از یک شرکت تولیدی با بارنامه نفت پایه بارگیری می کرد و قصد داشت آن را برای قاچاق به خارج از کشور به استان های جنوبی منتقل کند.

عضو اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد افزود: در نهایت شعبه بازپرسی پس از تکمیل تحقیقات و احراز تخلف، شرکت متخلف را به پرداخت 58 میلیارد ریال جریمه نقدی و ممنوعیت کلیه فعالیت های شرکت محکوم کرد. دو سال.

مهاجریان مقدم افزود: حاملان سوخت قاچاق نیز به پرداخت 20 میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط سوخت غیرمجاز به نفع دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید