قبول شرایط بنیاد سینمایی فارابی برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890821

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان:

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از پذیرفته شدن شرایط بنیاد فارابی برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی مرک نژاد در گفتگو با صاحب نیوز به تشریح آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان پرداخت.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: آخرین اتفاقی که در خصوص برگزاری این جشنواره در اصفهان افتاد نامه بنیاد سینمایی فارابی به دبیرخانه جشنواره اصفهان بود که در آن شرایط برگزاری جشنواره بین المللی بشه فراهم شد. برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان توضیح داد.

وی گفت: در پاسخ به نامه بنیاد سینمایی فارابی ضمن اینکه شرایط این بنیاد را برای میزبانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان می پذیریم، می دانیم که بخشی از محتوای این نامه نیاز به تبیین و بحث دارد. .

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که برخلاف روال سال های گذشته چه عاملی باعث تردید در میزبانی اصفهان از این جشنواره شد، با بیان اینکه شرح این مشکل طولانی است، اظهار داشت: در گذشته سال ها مشکلاتی از نظر سود وجود داشت. دو گروه قرار بود از مشکل این جشنواره متاثر شوند. فیلمسازان و بچه ها اینطور شد که سعی کردیم با آسیب شناسی این مشکل آنها را حل کنیم.

مرک نژاد تاکید کرد: این جشنواره مربوط به هویت فرهنگی و هنری اصفهان است و تمام تلاش شهرداری اصفهان باید در این شهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید