قتل عام خانواده برادر با کلاشینکف در دلفان / 6 کشته توسط خانواده + جزئیات

قتل عام خانواده برادر با کلاشینکف در دلفان / 6 کشته توسط خانواده + جزئیات

شش عضو یک خانواده در روستای عزیز آباد بخش هاوه شهرستان دلفان کشته شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان امروز پنجشنبه ۱۲ شهریور گفت: ۶ نفر از جمله پدر و مادر و چهار فرزند اعضای یک خانواده صبح امروز با سلاح گرم توسط برادر پدر خانواده کشته شدند.

به گفته محمد زیرک، جوانی 36 ساله به دلیل اختلاف مالی با اسلحه کلاشینکف به خانه برادر بزرگش رفت و به جز برادر 5 نفر دیگر از اعضای آن خانواده را کشت.

وی گفت: ماموران فرمانده انتظامی دلفان با اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله به محل اعزام و قاتل را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نورآباد دستگیر کردند.

قاتل علت ارتکاب این جنایت را اختلاف مالی با برادرش اعلام کرد.

پس از وقوع این حادثه، دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد (مرکز لرستان) برای پیگیری بیشتر تحقیقات در محل حاضر شد.

جزئیات کشتار خانواده دلفان

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل 6 نفر در آن شهرستان و دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت خبر داد.

فضل الله منصوری اظهار داشت: در پی گزارش فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خانوادگی بر سر اختلافات ملکی در شهرستان دلفان بلافاصله سه تیم از ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل جنایت، در تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد که دو برادر به دلیل اختلافات خانوادگی و ملکی با یکدیگر درگیر شده اند که یکی از برادران با سلاح گرم پنج نفر از اعضای خانواده برادرش را به قتل رسانده است. یک نفر مجروح شد که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: پس از انتقال مجروحان به بیمارستان و علیرغم تلاش کادر درمانی متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، مصدوم فوت کرد و با اعمال تدابیر پلیسی و ماموران اطلاعاتی، متواری متواری شد. قاتل در کمتر از یک ساعت در مخفیگاه پیدا شد و طی یک عملیات ویژه بازداشت شد.

منصوری گفت: قاتل در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و علت درگیری را اختلافات اموالی و خانوادگی عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید