قدیمی ترین قبرستان حیوانات خانگی / عکس

قدیمی ترین قبرستان حیوانات خانگی / عکس

در طول سال ها، حدود هزار حیوان در گورستانی به نام خانه صورتی دفن شده اند، جایی که سنگ قبرهای سنتی در سایه درختان کاج و چوب های رنگارنگ تزئین شده با عروسک ها و مجسمه های حیوانات قرار گرفته اند.

حیوانات زیادی در اینجا دفن شده اند و تعدادی از افراد مشهور از جمله کارگردان فیلم فدریکو فلینی، بازیگر برنده اسکار آنا ماگنانی و حتی بریژیت باردو در اینجا دفن شده اند.

اما مشهورترین صاحب حیوانات دفن شده در این گورستان بدون شک متعلق به بنیتو موسولینی است که از سال 1922 تا 1943 با مشت آهنین بر ایتالیا حکومت می کرد. هیچ نشانی از مرغ نیست و مولون می خندد وقتی از او می پرسند دقیقا کجا دفن شده است. می داند.

ایتالیا در سراسر جهان به عنوان آخرین محل استراحت امپراتورها، پاپ ها و پادشاهان از آگوستوس تا سنت پیتر شناخته می شود، اما تعداد کمی از مرغ خانگی موسولینی می دانند.

مرغ در قدیمی ترین گورستان حیوانات خانگی ایتالیا که امسال صدمین سالگرد خود را جشن گرفت، دفن شد.

لوئیجی مولون، صاحب ۷۳ ساله این گورستان می گوید: همه چیز از مرغ مرده موسولینی شروع شد. رهبر ایتالیا زمینی برای دفن او نداشت، بنابراین او را به اینجا آورد، جایی که فرزندان موسولینی برای یادآوری روزهای خوشی که با هم گذرانده بودند، با گل به ارمغان آوردند.

مرغ در واقع در زمینی که متعلق به پدر لوئیجی مولون بود دفن شد. بقایای جوجه در طول سال ها گم شده است، اما دفن آن در این مکان باعث شهرت آن شده است و آن را به مقصدی برای بسیاری تبدیل کرده است که به دنبال محل استراحت نهایی برای حیوانات خود هستند.

امروزه این قبرستان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. عبارات خداحافظی نوشته شده بر روی سنگ قبرها متفاوت است، از جمله “خانه بدون تو خالی و غمگین است” روی سنگ قبر رینگو، یک چوپان آلمانی که در سال 1979 درگذشت. که در سال 2017 درگذشت.

علاوه بر این، این گورستان میزبان حیواناتی مانند اسب، خرگوش، الاغ، همستر، لاک پشت، اردک، کبوتر، طوطی و حتی شیر است. در طول چند دهه، بیش از 1000 حیوان خانگی در گورستان کاسا روزا دفن شده اند.

لوئیجی مولون خاطرنشان کرد که برخی از صاحبان حیوانات مرده هر روز به اینجا می آیند، در حالی که برخی دیگر از بازدید هفتگی راضی هستند. وی خاطرنشان کرد: آداب عبادت و گذاشتن گل یا عروسک بر مزار آنها مانند تمدید نوازش و پذیرایی حیوان در طول عمر آن است.

او نگفت که یک برنامه پنج ساله چقدر هزینه دارد، اگرچه گزارش ها آن را حدود 150 یورو (146 دلار) در سال می دانند. خیلی ها برنامه هایشان را تجدید می کنند، اما خیلی ها این کار را انجام نمی دهند و جا برای دنبال کردن دیگران باقی می گذارد.

مولون که روزی پسرش قبرستان را تصاحب می کند، گفت: تمدید نکردن کار بدی نیست، زیرا اگر تمدید نکنی، یعنی درد و غم تمام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید