قرائت سرود «سلام فرمانده» در سراسر جهان یکی از جنبه های قوت ایران است.


ساعت: 21:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890922

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای شریف آباد:

سردار سلیمانی گفت: سرود «سلام فرمانده» در سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی خوانده شد و این سرود سرود نیست، راهی برای سرود اقتدار ایران اسلامی در جهان است. در زمانی که دشمن بیشترین تلاش را برای جلوگیری از آن داشت و ایران اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز پنجشنبه 6 مردادماه در یادواره شهدای شریف آباد با بیان اینکه ما ملت عاشورا هستیم، گفت: امام حسین علیه السلام برای اصلاح انحراف بزرگ ایجاد شده قیام کرد. توسط بنی امیه برای جلوگیری از سلطنت طلبی حکومت قیام امام حسین (ع) تشکیل شد و امروز ما به عنوان یک نظام علوی و عاشورایی تأسیس شده ایم که نتیجه آن قیام امام شهیدمان است.

وی افزود: تأسیس مکتب امام حسین (ع) مردم را آزاد کرد و ملت ایران اسلامی پیروز شد، از این قیام بیشترین و بهترین بهره را برد و عاشورایی تربیت شد و تا جایی که دیدیم در دوره تاریخچه در جریان نهضت ملت ایران بود که فعالیت هایی بود که شاهان با سرکوب نهضت های انقلابی و نهضت های عاشورا انجام دادند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آرزوی امام حسین (ع) و ائمه اطهار را برآورده و نظام اسلامی را برپا کرد، خاطرنشان کرد: این انقلاب با یک جرقه و قرن ها عشق و علاقه به امام به وجود نیامد. حسین(ع) و شهادت طلبی زمینه فعالیت امام راحل را فراهم کرد و این پیشوای دلها حرکت بزرگی انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اندیشه‌های آنها در برابر ملت ایران ایستاده‌اند و این یک سوال است که شما به چه دلیل همه امکانات خود را علیه ایران جمع‌آوری کرده‌اید؟ از کودتا تا مداخله نظامی و بالاخره جنگ 8 ساله، آن را شروع کردید و ادامه دادید؟ اما ندیدید که بچه های غیور ایران در دوران دفاع مقدس عاشورا را زنده کردند؟جبهه حسینی ها و زینبیه های آن زمان در مقابل یزیدیان وقت تشکیل شد! و مردان و زنان ایرانی با عزمی راسخ و گامهای استوار صف آرایی کردند و پرچم امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس بر دستان رزمندگان اسلام برافراشته ماند و علیرغم توزیع نابرابر به پیروزی رسید. قدرت.

وی ادامه داد: بله، انقلاب اسلامی تا زمانی که جبهه مقاومت به الگوی ایران اسلامی در جهان شکل نگیرد، از چرخش های خطرناک دوری می کند تا استکبار جهانی را در غرب آسیا رانده و در سرزمین های اشغالی اطراف آن دیوارهای 6 متری ایجاد کند. ترس از جوانان فلسطینی و جوانان جبهه مقاومت در نبرد 33 روزه تا آخرین نبرد آنها را شکست دادند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: زمانی تل آویو سنگ اندازی شد و اکنون در کمتر از چند روز سه هزار موشک به سمت آنها شلیک شده است و این نیرو مدیون الگوی ایران اسلامی است که روز به روز در برابر نام سلطه می ایستد. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فردی که سلمان رشتی را زده مسلمان و تبعه آمریکا است، گفت: سرود «سلام فرمانده» در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی خوانده می شود و این سرود سرود نیست. ، شعار اقتدار ایران اسلامی در جهان است. ; همچنین در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن به کار گرفته و ایران اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داده است و برای رسیدن به پیروزی نه تنها به فناوری و اقتصاد قوی نیاز است، بلکه شرط پیروزی، داشتن یک قدرت است. روحیه تاب آوری؛ یعنی روحیه ایثار و شهادت و اعتقاد به «ما می توانیم» از سوی خداوند متعال.

سردار سلیمانی گفت: وقتی ملتی دین خدا را یاری می کند، خدا هم به آنها کمک می کند و دنیا در سایه تغییر هندسه قدرت چشم به ایران اسلامی است. اینکه می بینیم دشمن تمام توان مادی و معنوی خود را از ماهواره تا فضای مجازی خود متمرکز کرده تا از ملت ایران امید بگیرد، به این دلیل است که کشورهای دنیا دست از ایران اسلامی برداشته اند و دشمن می خواهد این ویژگی ها را بگیرد. از ایران اسلامی

وی ادامه داد: در جنگ ترکیبی، بیشترین قدرت باید در جهاد تبیین باشد. مسائل را باید به درستی چارچوب بندی کرد و جوانان ما که انقلابی و اثرگذار هستند از اتفاقات و واقعیت های نظام سلطه آگاه باشند و حیف است برای بشریت که نظام سلطه و چه جنایاتی مرتکب شده اند با کارنامه سیاه خود و خیانت ها و جنایات آنها در 200 سال گذشته و اکنون تبرئه شده تلقی می شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به جنایات استکبار جهانی گفت: رضاخان در جنگ جهانی دوم دستبند زده شد; از اشغال کشور تا قحطی که 10 میلیون کشته برجای گذاشت، خودشان و سران سایت های رضاخانی این را گفته اند و باید حافظه تاریخی مردم را پاک کنند تا دوباره کار خود را انجام دهند، اما فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن آن یکی است. از مهم ترین راه های مقابله با آن است. و جهاد راه تبیین آن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در جهان تعیین کننده است، تاریخ جدیدی را ثبت کرد و خاطرنشان کرد: این افتخار منحصر به مردم شریف آباد و قزوین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برگزاری این یادواره های شهدا باعث آشنایی بیشتر ما با این فرهنگ می شود و حفظ این فرهنگ در بین نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.

سردار سلیمانی در پایان گفت: امام (ره) فرمودند قرن پانزدهم برای قرن اسلامی است و همه پیش بینی های ائمه انقلاب محقق شده و قلعه ها یکی پس از دیگری تسخیر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید