قرارداد گومز کمی بیش از 50000 دلار است


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1815012

سرمربیان تراکتورسازی و فولاد در نشست خبری پایان دیدار هفته بیست و دوم که با برتری فولاد به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارطغرل ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد گفت: به دلیل شرایطی که در لیگ داریم باید در بازی امروز پیروز می شدیم. در ابتدای مسابقه بیشتر نگران وزش باد شدید بودیم. چون تیم ما که باید در خانه بازی می کرد، صاحب توپ شد و به بازی جهت داد. اگر بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم، فولاد در نیمه اول به دلیل باد بهتر بود. اما در نیمه دوم تیم ما به دلیل جابجایی هایی که انجام دادیم بهتر شد و سازماندهی بیشتری پیدا کردیم.
وی افزود: امروز تیمی داشتیم که مدت هاست کنار هم بوده و بازیکنانش با هم هماهنگ هستند. سازماندهی تیم آنها خوب بود زیرا مدت زیادی است که با هم بازی می کنند. وقتی کلیت بازی را نگاه می کنیم، می بینیم که موقعیت خاصی روی دروازه تراکتورسازی وجود نداشت و جدا از دو گلی که زدیم، دروازه بان ما تقریبا توپ خاصی را نگرفت. در چنین دیداری دو گل زدیم. گل فولاد اول خیلی قشنگ بود.
سرمربی تراکتورسازی گفت: در صحنه گل دوم باید مسئولیت پذیرتر می بودیم. پس از آن دروازه بان ما حتی به یک توپ دست نزد. شاید بپرسید با این حساب قطعا تراکتور مستحق برد بود اما ما مستحق برد نبودیم اما نباید این بازی را می باختیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم. اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.
ساغلام خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این مشکلات را اصلاح کنیم اما اینکه چقدر می توانیم اشتباهات را بپوشانیم به مرور زمان مشخص می شود. مدافعان ما اشتباهات بسیار واضحی داشتند. یک تیم در شرایطی که می خواهد برای حمله آماده شود و کار تهاجمی خود را شروع کند نباید این همه توپ را از دست بدهد. به خصوص در نیمه اول باید بیشتر از اینها بر بازی مسلط می شدیم. باید در نیمه اول موقعیت های بیشتری خلق می کردیم، اما نشد. در نیمه دوم موقعیت های بیشتری داشتیم. در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتیم که سعید واسی توانست گلزنی کند.
وی ادامه داد: شما بهتر از من می دانید که ما مشکلاتی داریم و باید برای آنها راه حلی پیدا کنیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با نتیجه خوب از بازی با آلومینیوم خارج شویم و در تعطیلات بعد از این مسابقه از آن استفاده کنیم. فوتبالیست ها و برادران ما باید مسئولیت پذیرتر باشند و درک عمیقی از موضوع داشته باشند. امیدوارم در بازی روز پنجشنبه نتیجه خوبی کسب کنم و تعطیلات پیش رو برای رفع برخی مشکلات سرنوشت ساز است.
سرمربی تراکتورسازی گفت: هواداران نگران نباشند چون تراکتور بهتر از این می شود. این برد را به فولاد تبریک می گویم.
ساغلام در خصوص غیبت محمدرضا اکبری و اکبر ایمانی مقابل فولاد توضیح داد: آنها مصدوم شدند تا آخرین لحظه جلسه ای با پزشکان و فیزیوتراپ های تیم داشتیم تا اخبار و ایمان به بازی فولاد را بیاوریم اما متاسفانه اتفاق نیفتاد. اگر این دیدار آخرین بازی لیگ بود، خطر تحویل آنها را می‌پذیرفتیم، اما بازی‌های دیگری در پیش داریم، بنابراین تصمیم گرفتیم از این دو بازیکن استفاده نکنیم.
وی گفت: تلاش می کنیم در بازی پیش رو خبر، خبر و ایمان بیاوریم. طبیعتاً غیبت آنها به ضرر ما بود، زیرا چاره ای جز جایگزینی نداشتیم و رقابت چندانی برای جایگاه آنها وجود نداشت. امیدوارم به زودی بعد از رفع مصدومیت به تیم اضافه شوند چون اگر رقابت در تیم بیشتر شود عملکرد بازیکنان بهتر می شود. امیدواریم خیلی زود این مصدومان را به تیم اضافه کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: لازم به ذکر است که تیم باید تنوع بیشتری داشته باشد تا شانس گلزنی افزایش یابد. برای این کار باید چندین راه را برای گلزنی امتحان می کردیم. فولاد در نیمه دوم بازی را بست و سعی کردیم از کناره با پاس های داخل محوطه جریمه گلزنی کنیم. پیمان بابایی و محمد عباس زاده هم موقعیت داشتند. هر جا موقعیت شوتزنی بود سعی می کردیم به این شکل گل بزنیم. علی فتحی پس از ورود به زمین، چندین بار دریبل زد و با یک شوت سعی کرد گلزنی کند. این اتفاقات در بازی رخ داد.
ساغلام افزود: این حرکات ما را به آینده امیدوار می کند اما در نیمه دوم بازی چندین گل برای زدن گل تلاش کردیم.هرچند نتوانستیم گل های بیشتری به فولاد بزنیم اما برای دیدارهای آینده بیشتر تلاش می کنیم و تلاش می کنیم. تا این کار را با گلزنی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا به محوطه جریمه حریف برسیم و گلزنی کنیم. وقتی توپ را در محوطه جریمه حریف می گذاریم این یک بحث جداست. امیدوارم بازیکنان ما در مسابقات بعدی کیفیت، استعداد و توانایی خود را برای گلزنی نشان دهند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه شاگردانش در نیمه دوم برخلاف نیمه اول موقعیت های زیادی داشتند اما نتوانستند در حل مشکلات تیم به خوبی از آنها استفاده کنند، گفت: مشکلات تیم را بررسی و آنالیز کردیم. از اول فصل وجود داشته است، اما افرادی که کمی از فوتبال می دانند و آن را بازی می کنند، این را به وضوح می بینند. تراکتور باید برنده شود و به دلیل اعتماد کم به تیم کم است. در گلزنی و موقعیت یابی نیز مشکلاتی وجود دارد.
ساغلام افزود: فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ است. یادتان هست که اخیراً یک تراکتور را روی یک خدمه گذاشته اید؟ یکی از بازی هایی که در این فصل از تراکتورسازی دیدیم، بازی هایی بود که این تیم حتی یک شوت هم به سمت دروازه نداشت. شاید بتوان گفت تیم حریف عقب افتاده یا شرایط باد به نفع تراکتورسازی بود اما با وجود همه این مشکلات بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا در نیمه دوم کاری انجام دهند. از زحمات آنها تشکر می کنم.

نکونام: قرارداد گومز کمی بیش از 50 هزار دلار است
جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی گفت: به تراکتورسازی خسته نباشید می گویم. آنها تیمی متفاوت از قبل هستند. ما فکر نمی کردیم این تیم آنقدر تغییر کرده باشد. درست است که باختند اما با برنامه بازی کردند.
وی افزود: نیمه اول را خوب شروع کردیم و موقعیت را ایجاد کردیم و تراکتور به هدف ما نرسید اما در نیمه دوم 2-3 رد و بدل کردند که کار را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم وزش باد باعث شد توپ به زمین ما برگردد. امروز واقعا روی نیمکت خالی بودیم و باید از یکی از بازیکنان مصدوم استفاده می کردیم.
نکونام تاکید کرد: دیشب بازیکن ما گفت مشکل دارم به همین دلیل ساعت 7 صبح بازیکنی را از اهواز به تبریز آوردم. امروز نفراتی که ما بازی کردیم در پست های تخصصی بازی نکردند اما نفراتی که بازی کردند تمام تلاش خود را کردند. اگر دقت می کردیم می توانستیم در ضدحمله گل سوم را بزنیم. امروز در هوای 28 درجه بازی کردیم که عادت نداشتیم. در کل به بازیکنانم خسته نباشید می گویم چون خواستن و جنگیدن در تیم ما خوب بود.
سرمربی تیم فولاد درباره گلزنی تیمش در دو ضربه ایستگاهی مقابل تراکتورسازی گفت: گل اول ما توسط بوهمدان استثنایی بود. من برای او خوشحال بودم زیرا او با مصدومیت برای ما بازی کرد. فکر می کنم این گل بهترین گل سال فوتبال ایران باشد. در همه بازی ها روی ضربات آزاد کار می کنیم و تمرین می کنیم، اما خود بازیکن باید بداند که از ضربات آزاد چه می خورد. گل را که خوردیم اصلا نفهمیدیم چطور علامت زده شده چون به چند نفر خورده است. ما خودمان از این گل شگفت زده شدیم.
وی در خصوص برنامه ریزی فولاد برای سال آینده گفت: فدراسیون اول باید شفاف سازی کند که آیا سهمیه آسیایی وجود دارد یا خیر. ابتدا باید مشخص کنید که رقابت برای چه چیزی است. از روز اول وعده ای ندیدم، همه برنامه هایم برای سوپرجام و آسیا بود. تیم هایی هستند که خیلی از ما جلوتر هستند چون در این 2 سال بازی های خوبی انجام دادند. اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید از این به بعد برنامه ریزی کند. از آنجایی که پنجره ما باز است، می توانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. من فردی جاه طلب هستم و به تلاشم برای موفقیت تیمم ادامه می دهم.
نکونام با بیان اینکه شایعات زیادی در مورد قرارداد ای بی گومز وجود دارد، گفت: برای این بازیکن چه مبلغی گفته شده اما انصافاً بیش از 50 هزار دلار است. من نه تنها با گومز، بلکه با 2-3 نفر دیگر هم صحبت کرده بودم. ما چیزی اعلام نکردیم چون برای ما ثبت نشده است. حتی یک سال و نیم باید با بازیکن دیگری قرارداد می بستیم اما نتوانستیم. ما حتی بازیکنی داریم که در اوکراین بازی می کند و او هم اکنون دوست دارد به ما ملحق شود، اما نمی دانم شرایط چگونه است. گومز الان به ما اضافه شده و اگر بتوانم سال آینده حتما این کار را انجام می دهم و برای حضور بازیکنان بین المللی آماده خواهم شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید