قرار بود اطلاعات یک میلیون اسرائیلی منتشر شود

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780646

ساختار دفاع سایبری رژیم صهیونیستی در برابر حمله گسترده هکرها همچنان سردرگم و منفعل است و قادر به پاسخگویی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساختار دفاع سایبری رژیم صهیونیستی در برابر حمله گسترده هکرها همچنان سردرگم و منفعل است و قادر به پاسخگویی نیست.

دو روز پس از اعلام خبر هک شدن سرورهای یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های میزبانی اسرائیل، هکرها به مدیران یکی از سایت‌های دوست‌یابی 48 ساعت فرصت دادند تا بابت عدم افشای اطلاعات سایت یا فروش آن، یک میلیون دلار بپردازند. این سایت در گزارشی می نویسد.

به گزارش وب سایت عبری، هکرها هشدار داده اند که در صورت عدم پاسخگویی به درخواست آنها در مدت 48 ساعت، اطلاعات کامل مشترکین این سایت همسریابی که یک سایت همجنس گرایان است را در شبکه مجازی آپلود خواهند کرد، بنابراین تمام اسامی و نام آنها و جزئیات موجود عمومی باشد.

یانت در بیانیه ای گفت: سایت هایی که توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته اند هنوز نتوانسته اند فعالیت خود را در وب از سر بگیرند، در حالی که ابعاد جدیدی از این حمله هر روز در دسترس عموم قرار می گیرد. آخرین مورد درخواست هکرها برای 1 میلیون دلار در ازای عدم افشای اطلاعات است.

رسانه Yedioth Ahronoth گزارش داد: «بعد از ظهر امروز یکشنبه، هکرهای Block Shado پیام جدیدی را در کانال خود اعلام کردند. تا به امروز، هیچ کس از دولت اسرائیل یا (سایبرسرویس) با ما تماس نگرفته است، به نظر می رسد این موضوع برای آنها مهم نیست، اما ما از نگرانی ها در مورد پایگاه داده Atref با یک میلیون کاربر آگاه هستیم، در حالی که اطلاعات چت در مورد آنها ارائه می شود. اعضا باید به اطلاعات کاربران آن اضافه شود و البته تمام اطلاعات سایت در اختیار ماست، اما اگر ظرف 48 ساعت یک میلیون دلار به ما پرداخت شود، این اطلاعات را منتشر نمی کنیم. یا نمی فروشم.

هکرها برای تایید ادعای خود اطلاعاتی را از چهار عضو عطرف منتشر کردند که مدعی بودند به ویروس ایدز مبتلا شده اند.

در عین حال با استناد به فاجعه روانی که ممکن است این افشاگری ایجاد کند، برخی سازمان ها خود را برای رویارویی با پیامدهای روانی این افشاگری آماده می کنند.

در همین حال، نظرسنجی ها یا یادداشت ها نشان می دهد که سایت همسریابی اسرائیل از جمعه شب غیرقابل دسترس بوده است، در حالی که بسیاری از کاربران آن وحشت زده از افشای اطلاعات خود می ترسند.

اطرف همچنین در اطلاعیه ای اعلام کرده است که این سایت یکی از سایت هایی است که مورد حمله فضای مجازی قرار گرفته و تمام تلاش برای بازگرداندن آن می شود و در این راستا رمز عبور تمامی کاربران تغییر خواهد کرد.

گروه بلاک شادو نیز پس از انتشار اطلاعات شرکت حمل و نقل کویم، جزئیاتی از مشتریان شرکت حمل و نقل کویم و شرکت مسافرتی پگاسوس منتشر کرد و هزاران مشتری این دو شرکت می توانند اطلاعات خود را در شبکه مجازی بیابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید