رژیم صهیونیستی در بحبوحه بحران هک شد/ اطلاعات 300 هزار اسرائیلی

دپارتمان حفاظت از حریم خصوصی اسرائیل اعلام کرد که هک این اطلاعات حدود دو هفته پیش اتفاق افتاده و وب سایت های شرکت «Goal Tours» که 20 وب سایت گردشگری و مسافرتی را اداره می کند، هک شده است.

به گفته آن بخش، اطلاعات هک شده شامل شماره تلفن، آدرس، تاریخ و مکان تعطیلات رزرو شده و اطلاعات حساس پزشکی است.

تایمز اسرائیل افزود که پس از هک شدن این اطلاعات، مقامات اداره حفاظت از حریم خصوصی اسرائیل به مالک این شرکت هشدار دادند، اما وی به دلیل هزینه های مالی به این هشدارها توجه نکرد. مقامات رژیم صهیونیستی سپس به مقر این شرکت حمله کردند و دسترسی به سرورهای آن را مسدود کردند.

به گزارش ایرنا، نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیشتر به انجام حملات سایبری گسترده علیه زیرساخت های این رژیم اعتراف کرده بود.

در کنفرانس هفته اینترنت در دانشگاه تل آویو، بنت حملات سایبری علیه زیرساخت‌های رژیم را تایید کرد و گفت: شرکت‌ها مسئولیت‌هایی دارند.

همچنین گابی پروتنوی، مدیرکل سازمان ملی اینترنت رژیم صهیونیستی در کنفرانس هفته اینترنت در دانشگاه تل آویو به توانمندی های جمهوری اسلامی در فضای مجازی اذعان داشت و ایران را بهترین رقیب اسرائیل در فضای مجازی دانست. جهان

رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر با حملات سایبری زیادی مواجه شده است، فعال کردن آژیرهای هشدار و هجوم صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها، انداختن بالن‌های جاسوسی، تخریب تمامی سایت‌های دولتی، دستیابی و انتشار اسناد نظامی و تماس و تهدید مقامات این رژیم از نمونه‌های آن است. از این حملات

دیدگاهتان را بنویسید