قرص ضد کوید فایزر مجوز استفاده در چین را دارد

قرص ضد کوید فایزر مجوز استفاده در چین را دارد

روز جدید سازمان ملی داروی چین (FDA) روز شنبه استفاده مشروط از Pfizer Pharmaceuticals را تایید کرد. مقامات بهداشتی چین گفتند که با توجه به استفاده مشروط از قرص چراغ سبز Paxloid، هنوز مجوز استفاده از واکسن های خارجی علیه کووید 19 را در کشورشان نداده اند.

یورونیوز: دفتر ملی داروهای چین روز شنبه استفاده مشروط از Pfizer Pharmaceuticals را تایید کرد.

مقامات بهداشتی چین گفتند که با توجه به استفاده مشروط از قرص چراغ سبز Paxloid، هنوز مجوز استفاده از واکسن های خارجی علیه کووید 19 را در کشورشان نداده اند.

این تصمیم در زمانی اتخاذ می شود که پکن میزبان بازی های المپیک زمستانی است و اخیراً چندین شیوع کوچک ویروس در چین به طور پراکنده شناسایی و گزارش شده است.

استفاده از قرص های Paxloid که توسط شرکت آمریکایی فایزر به بازار عرضه می شود در اواخر دسامبر سال گذشته در آمریکا تایید شد و از آن زمان تاکنون مجوز قرص Quaid در حدود چهل کشور دنیا صادر شده است.

فایزر 72 میلیون دلار از فروش Puxloid Pill Quod در سال 2021 به دست آورده است و امیدوار است در سال جاری در مجموع 120 میلیون دوز دیگر از این دارو تولید کند.

دفتر ملی داروهای چین بیانیه‌ای را در وب‌سایت خود منتشر کرد و اعلام کرد که قرص‌های عروق کرونر فایزر دارای مجوز مشروط هستند و این دارو مانند سایر کشورها فقط برای بیمارانی که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید کووید هستند قابل تجویز است. استفاده می شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که فایزر باید به مطالعه داروی جدید ادامه دهد و نتایج را در اختیار کشورهای دریافت کننده قرار دهد.

چین که مقصر شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید است، از ابتدای همه‌گیری با یک استراتژی برای معکوس کردن شیوع این بیماری، مقررات سخت‌گیرانه‌ای داشته است.

مقامات چینی در حال انجام هر اقدامی هستند که ممکن است برای کنترل اوضاع و اعمال محدودیت‌هایی برای جلوگیری از موارد جدید، حتی زمانی که تنها ده‌ها مورد در کشورشان گزارش شده باشد، انجام می‌دهند.

خبرگزاری فرانسه با استناد به داده های منتشر شده توسط مقامات چینی گزارش داد که به عنوان مثال، تنها 40 مورد بیماری کووید در روز شنبه در سراسر کشور گزارش شده است.

در حالی که ممکن است چنین آماری در مقایسه با بروز روزانه کووید 19 در سایر نقاط جهان یک شوخی به نظر برسد، اما همین تعداد اندک مقامات چینی را بر آن داشته است تا زمانی که پکن میزبان بازی‌های المپیک زمستانی است، سعی کنند اوضاع را کنترل کنند. سلامتی کشور را دو چندان کند.

ادعا می شود که همه شرکت کنندگان و ورزشکاران خارجی در این بازی ها به طور غیر قابل نفوذی از بقیه چین جدا شده اند زیرا در حباب سلامتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید