قصور سارقان طلافروشی در حاجی آباد/ دستگیری اقلام دخیل در سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822754

سردار جعفری از عدم دستبرد سارقان به طلافروشی به دلیل فعال شدن سریع سامانه هشدار الکترونیکی، سیستم دودزا و استفاده از شیشه زرهی در شهر حاجی آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: به محل اعلام ارسال شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، متوجه شدند سارقان سه نفره حوالی ساعت 20 روز یکشنبه 26 فروردین ماه به سمت این طلافروشی تیراندازی کردند که خوشبختانه با هوشیاری صاحب مغازه و رعایت پلیس. هشدارها و ملاحظات و تجهیزات سامانه شیشه های ضد سرقت و گلوله سارقان از کار افتاد و با حضور کارکنان و تجمع شهروندان متواری شدند.

جعفری با بیان اینکه خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیب نرسید، افزود: بلافاصله با صدور دستورات هوشیاری و آمادگی عملیاتی به پلیس، تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب برای بررسی صحنه جنایت و محل سرقت پلیس تشکیل شد. و دستگیری سارقان تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

فرمانده اعتصاب انتقام جویانه هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه استان هرمزگان جای متخلفان و مجرمان نیست و پلیس با آنها برابر قانون برخورد جدی خواهد کرد، اذعان داشت: سامانه هشدار الکترونیکی و تجهیزات فروشگاهی به ویژه مغازه ها. برای طلا و ظروف شیشه ای ضد سرقت، آژیر، دوربین های مداربسته و … ضمن افزایش امنیت مغازه ها و منازل، حضور فوری نزدیک ترین گشت پلیس به محل را تضمین کرده و از نظر روانی حس و حال را فراهم می کند. امنیت در بین شهروندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید