قطع بازوی استکبار جهان با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران / دستاوردهای انقلاب در سیستان و بلوچستان انکارناپذیر است.

ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805870

سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه ذکر شد.

ائمه جمعه شهرستان های استان سیستان و بلوچستان در نماز جمعه امروز بر لزوم اجرای عدالت و مطالبات دانش آموزان تاکید کردند و دستیابی به توافق شایسته در مذاکرات هسته ای را حداقل حق ایران دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان گفت: ایام مبارک دهه فجر ما را به یاد قدرت خداوند متعال می اندازد که دست توانای خداوند را برای ما می بیند. حقیقت را درک کند

وی افزود: همه نیروهای مادی، زورگویان و ظالمان جهان برای حفظ رژیم منحوس پهلوی حضور داشتند که برای شکست این ابرقدرت لازم بود.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه همه کارهای استثنایی و خیر بدست بهترین انسان های خداوند متعال است، ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و رژیم استبدادی پهلوی که در دستان جهانیان بود می ایستد. استکبار و انقلاب کن…

حجت الاسلام والمسلمین بامری گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران دست شرق و غرب از ایران کوتاه شده است. ما در آن زمان به غرب وابسته بودیم اما با پیروزی انقلاب اسلامی مستقل‌ترین کشور دنیا شدیم.»

وی افزود: برخی در داخل و خارج از انقلاب اسلامی ایران سیاه نمایی می کنند، اما به برکت انقلاب اسلامی ما مردمی ترین کشور هستیم و نباید دستاوردهای بزرگ و بی بدیل انقلاب را به دلیل برخی نادیده گرفت. نقاط ضعف.”

امام جمعه سراوان با بیان اینکه آزادی های زیادی در قالب شرع داریم، گفت: در دوران پهلوی حجاب برای زنان ممنوع بود، خانه های فساد برای جوانان فاسد راه اندازی می شد اما امروز اسلامی ترین کشور در جهان هستیم. جهان به برکت انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: در 43 سال با همه هجمه های دشمن پیشروی کردیم و در بسیاری از عرصه ها قدرتمندترین و پیشرفته ترین کشور هستیم. این دستاوردها را نباید نادیده گرفت.»

وی بیان کرد: دشمن به دلیل برخی ضعف ها به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش می کند دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذارد اما در پزشکی، نانو، فضا، موشک و در بسیاری از زمینه های علمی پیشرفت هایی داشته ایم. در عناوین برتر.” ما هستیم.

خطیب نماز جمعه سراوان افزود: ایران اسلامی دارای ویژگی های جغرافیایی، مردمی و غیره است که اکثر کشورهای جهان از آن بی بهره اند که دشمن قصد غارت و روی آوردن به ملت ایران را داشت اما انقلاب اسلامی با طاغوت به قدرت رسید. آنها را قطع کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری اذعان می‌کند: با پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌های معنوی و مادی زیادی به دست آمد. چهل و سه سال است که دشمن با وجود جوانان انقلابی که دل پر از عشق شهادت دارند، از هر سلاحی استفاده کرده است.»

وی با بیان اینکه ماه رجب ماه استغف و عبادت اهل بیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است، گفت: روزه، نماز و تلاوت قرآن در ماه رجب مستحب است و امیدواریم. تا با ذکر و یاد خدا در این ماه به خدای متعال نزدیک شوید.

پلیس و قوه قضاییه باید با قاتلان و ناقضان امنیتی برخورد کنند

حجت الاسلام والمسلمین بزرگ بامری در خطبه نماز این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را بهترین فرصت برای تقویت ایمان و تقوای مومنان دانست.

وی ادامه داد: روایات ما ماه رجب را ماه دعا، استغفار، مغفرت، ملاقات اولیاء الهی، اصلاح اخلاق و رفتار، ماه صلوات بر محمد(ص) و آل محمد و ماه اعتکاف و نماز معرفی کرده است.

امام جمعه شهرستان دلگان به رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: آن مرحوم از ارکان حوزه علمیه کوم، مجرب ترین استاد حوزه علمیه کوم و شخصیتی زیرک و انقلابی بود.

وی با اشاره به اعلام همبستگی با هموطنان با امام راحل در 18 بهمن 1357 گفت: این اعلامیه همبستگی برگ زرینی در افتخارات ارتش گذاشت و زمینه ساز پیروزی انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری به قتل یکی از اهالی شهرستان دلگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این خبر شرم آور است. از ناجا، قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی انتظار می رود با قاتلان و متخلفان امنیت در این حوزه برخورد کنند.»

انقلاب اسلامی یک انقلاب معنوی بود نه مادی

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در خطبه نماز جمعه ایرانشهر در جمع نمازگزاران گفت: رجب بهترین فرصت برای بهره برداری و حفظ معنوی است و خداوند این ماه را بر همگان واجب کرده است.

وی افزود: 16 بهمن مصادف با سوم رجب سالروز شهادت امام هادی (ع) است و این ضایعه را به همه مسلمانان تسلیت می گویم و این امام همام توانسته است پیوند دین و اسلام را از طریق شبکه حفظ کند. “

وی گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب با فعالان اقتصادی دیدار کردند و آن پیامی به خصوص در مورد تاج داشت و آن اینکه قلعه تولید زنده است.

وی افزود: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و در واقع انقلاب ما یک انقلاب مادی نبود که با زور و عصبانیت به قدرت رسید، بلکه در قالب یک انقلاب به قدرت رسید. انقلاب معنوی به رهبری یک امام انقلابی که رهبری نوشتند انقلاب ما مادی نیست بلکه معنوی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید