«قمارباز باز» و «راه فری» پروانه ساخت گرفتند/ «قهوه ترکی» منیر کدی و «بامد خمار» در صف ایستادند.


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891631

در جدیدترین جلسه شورای صدور پروانه ساخت سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری (ساترا)، محمدرضا شفیعی و حجت قاسم زاده عسل مجوز ساخت سریال قمارباز و کناره ها را از ساترا دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در آخرین جلسه هیات صدور پروانه ساخت ساترا، چهار طرح ارسالی به دبیرخانه هیئت بررسی و طرح های «قمارباز» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و «کناره ها» به کارگردانی حجت قاسم زاده عسل به تصویب رسید.

در ادامه جلسه پروژه “قهوه ترکی” به نویسندگی محمدرضا رضایراد و نگمه ثمینی و کارگردانی منیر کدیدی که توسط رسانه “فیلم نت” ضبط شده بود مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد دو نفر از اعضای شورا جلسه مشورتی با نویسنده خواهد داشت و کارگردان از طرح سریال قدردانی می کند.

آخرین طرحی که در جلسه شورا بررسی شد، «بامداد حمار» به نویسندگی محمد داودی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی بود و مقرر شد جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه کننده برگزار و نتیجه جلسه رایزنی به شورا ارسال شود.

هیئت صدور پروانه ساخت به عنوان یکی از هیئت های تخصصی ساترا، صدور مجوز برای ساخت سریال ها و برنامه های منتشر شده در رسانه های صوتی و تصویری فراگیر در فضای مجازی را بر عهده دارد و اعضای حقیقی و حقوقی این هیئت به طور مرتب دو بار تشکیل جلسه می دهند. یک هفته و دریافت برنامه های دبیرخانه جهت تایید و کارشناسی.

دیدگاهتان را بنویسید